op de laatste dag van 2019 heb ik mij niet zo heel druk gemaakt op en rondom de Geinbaan.
heb wat foto,s van de laatste tijd zitten terugkijken en toen viel mij op dat de foto die gemaakt is na het grasleggen in het park de paden die geschilderd waren erg reflecteerden.

vandaag heb ik uit het pakketje wat ik heb verkregen waar ik ook de stoepen uit heb gehaald,daar zat ook een soort modder/bospad bij.
deze heb ik op maat geknipt en geplakt.
als ik dan symbolisch de overgebleven stukken binnen het nog te herstellen hekwerk zie en afplak zoals het gras nu zou komen denk ik dat ik realistischer wandelpad heb gemaakt dan de geschilderde versie.

voor dit jaar geef ik er de brui aan en ga me opmaken voor een gezellige avond op de bank samen met vrouwtje en de hond om gedrieën dit jaar vol te maken.
een jaar waarin wij veel verdriet hebben gekend door o.a. het verlies van ons te vroeg geboren kleinkind maar gelukkig meerdere mooie momenten die door de bank genomen ons weer erdoorheen geholpen hebben.
hobbytechnisch gezien heb ik naar mijn gevoel ook een behoorlijk productief vol jaar achter de rug dus mag wat dat betreft niet mopperen.
denk aan het realiseren van de trambaan en niet te vergeten nog volle bak mee bezig de geluiden onderweg.
eigenlijk te veel om op te noemen. maar diegenen die mijn draadje volgen weten wat ik zoal aan klooien ben geweest.
het ene iets succesvoller dan het andere maar ja al doende komen we stukkie voor stukkie wel steeds verder met de aanleg en afbouw van de Geinbaan.
rest mij nog om voor hen die ik dat nog niet heb gezegd;
een bijzonder fijne maar vooral veilige jaarwisseling toegewenst en we spreken elkaar volgend jaar weer.
PROOST!!!!!!!!