Hallo allemaal!
Treinen is voor mij een hobby. Van tijd tot tijd vindt ik het leuk om hier mee bezig te zijn. Modeltreinen is voor mij vooral gestart in mijn jeugd. Nu wil ik deze hobby weer is oppakken. Aangezien ruimte een luxe is wil ik graag mijn baan simpel en klein houden. En vooral slim inrichtten zodat deze makkelijk onder mijn bed -met wieltjes en een kap?- geplaatst kan worden. Aangezien mijn bed aan vervanging toe is zou ik hiermee al rekening kunnen houden.
Ook al is treinen voor mij een hobby, het is niet mijn passie. Mijn passie is de luchtvaart. Ook al reis ik graag met de trein en blijf het interessant vinden om nieuwe dingen te weten te komen. Het liefst vlieg ik toch door de lucht.
Groet,
Lijn-F
Lijn-F stelt zich voor
-
- Contacteer:
Re: Lijn-F stelt zich voor
Welkom
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
-
- Forum-Beheerder
- Contacteer:
-
- Moderator
- Contacteer:
Welkom!
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Tip: onder een bed is het vaak (heel) stoffig...
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.