Intellibox II en Update programma onder Windows

Uw forum voor digitale vragen, opmerkingen, etc.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Wim Ros

Intellibox II en Update programma onder Windows

Bericht door Wim Ros »

De Intellibox II is leverbaar en er is eindelijk een update programma beschikbaar wat werkt onder windows.

Mvg
Wim.

Paulan

Re: Intellibox II en Update programma onder Windows

Bericht door Paulan »

Kwam vanavond in de treinen zaak en deze had voor het Twin-Centre upgrade V. 2.000 (artikel 680201). Ik ga hem morgen proberen te installeren op mijn test baan. Zal eerst wat schrijfwerk zijn om de voorgeprogrammerde adressen vast te leggen in het geval deze overschreven worden.
:D Eigenlijk had ik helemaal geen upgrade meer verwacht daar het twin-centre uit het assortiment is

Voor meer informatie zie:

http://www.fleischmann.de/newstermine/n ... enter.html

Onderwerp starter
Wim Ros

Bericht door Wim Ros »

Die zullen niet overschreven worden.

Mvg
Wim.

Paulan

Bericht door Paulan »

Vandaag geinstaleerd de FM Software-Upgrade V2.000. Geen problemen gehad met de installatie en alles werkte nog zoals daarvoor. Ook geen problemen met de Uhlenbrock IB-Switch, LocoNet-Schaltmodul 63410 en de navigatie ontvangers.

Er zitten wat kleine verbeteringen in V2.000. De belangrijkste vind ik de extra functies (Inplaats van f1 t/m f8 nu tot f32767) en dat je het Twin-center kan laten werken als Twin-Control. De modeTrain-Navigation houd niet veel in. Je kan een ontvanger nummer invoeren en dan kan je zien welk trein nummer er overheen rijd.

Ik de documentatie staat dat het instellen van Virtuele Addresses gemakkelijker zou zijn, echter ik begrijp niet of zie wat er anders is.

Als je niet zit te wachten op de nieuwe functies in deze versie zie ik geen rede om de upgrade te installeren

Plaats reactie