Saraan schreef:Hahah! Hookies, je bent het niet vergeten, dus!
11cm!
De trein schiet nog door, maar ik ga nu Koploper fijn-regelen. Normaal gezien komt alles goed mits de juiste instellingen. Ik laat wel weten wat het geworden is.
groetjes,
Michiel,
Ik was het niet vergeten hoor. Had zelf al wel ontdekt dat mijn lengtes totaal niet klopten omdat ik de treinen in vliegende vaart op de stopsectie afstuurde en dat ze dan er voorbij schoten. Ik heb in Koploper al wel de wijzigingen ingevoerd, maar nog niet getest. Daar zijn wat redenen voor:
1. Een tijdje op locatie gewerkt en in een hotel gezeten plus nu ook nog een heleboel opdrachten.
2. Ik heb het frame voor het schaduwstation en de daarboven gelegen hoofdbaan gebouwd.
3. Ik heb het schaduwstation 'in klad' uitgelegd om te kijken of dat allemaal klopte en ben even lekker aan het rijden geweest.
4. Momenteel verdiep ik me meer in het maken van elektronische schema's, zodat ik straks de draadjes meteen goed kan aanleggen en weet waar ik alles moet aansluiten. Ik ben nu eenmaal geen held als het gaat om elektronica.
Pas als dit is afgerond ga ik de testbaan eerst grondig reinigen (stof maakt dat de contacten slecht werken) en dan eens kijken waar ik nu echt op uit ga komen. Dus tot die tijd 'kijk' ik lekker bij jou mee,
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.