Ja de techniek staat voor niets in deze tijd Raymond .
Ik zie dat ze die ook gebruiken in het echt om foto's te maken zie fotorubriek op Benelux spoor net forum .
Hoi ,
als toegift nog een foto van die treinspotter
Word vervolgd ....
mvg Sjaak
kreeg vandaag weer zo'n raar pm van een persoon hier op het forum heb hem gelijk geblokkeerd .
Vraag mijn eigen af wat iemand verborgen op het forum doet ???????
Weet nu wie dat is en hij zit hier onder een andere naam op het forum ,hij gebruikt de naam van het bedrijf waar hij werkt .
Het heeft iets met een franse auto te maken .
Laatst gewijzigd door Krab op 12 mei 2020 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Krab schreef: ↑03 mei 2020 22:22kreeg vandaag weer zo'n raar pm van een persoon hier op het forum heb hem gelijk geblokkeerd .
Vraag mijn eigen af wat iemand verborgen op het forum doet ???????
Sjaak, gewoon even melden bij de moderatoren, zal wel weer zo'n spammer of zo zijn. Kunnen ze hem er meteen afknikkeren.
Steven
Hier is mijn baan op het forum Hier is mijn vorige baan op het forum Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Ja sommige mensen moeten altijd melken zo we het hier zeggen .
Was gisteren toch geprikkeld door dat zagen maar ,ik heb er geen last meer van .
Heb vandaag weer wat aan het rijden geweest in de garage .
Een dubbele set 6400 met hoogoven trein rijd door het station heen .
Lekker met lange treinen rijden dat vind ik zelf ook heel leuk om te doen, maar van zo’n schattig kort setje kan ik ook genieten als dat sukkelend voorbij rijd met 1 of 2 wagonnetjes er achter.
Geniet van je baan en maak nog eens een leuk filmpje als je wilt vanuit de losse hand, want van zo’n statief krijg je schokkerig beeld.
Dank u heren voor de complementen .
Een filmpje uit de hand is voor mij een probleem dat mijn handen te veel trillen zo je op voorgaande filmpjes zag .
@Prutsert vroeg
Even een vraagje uit interesse.
Hoeveel centimeter lengte zijn de verschillende perrons?
Zal ze straks even op meten ze zijn van verschillende lengtes en ken het niet uit mijn hoofd de maten.
ja Sjaak daar hebben wij pensionado,s allemaal in min of meerdere mate last van.
trillen hoort blijkbaar bij het ouder worden.
net als onvast ter been of ademnood
gr jan
bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.