Ik lees al een tijdje mee op dit forum en het werd tijd om mij aan te melden. Ik woon in de regio Leeuwarden
Als kind had ik de geijkte H0 spoorbaan, die ligt hier onder mijn bureau in een doos te verstoffen. Wat mij aantrekt in het N-spoor gebeuren is de combinatie van technische handvaardigheid, rommelen met software, iets opbouwen en dat je gedwongen wordt na te denken over allerlei "problemen".
Momenteel heb ik geen trein in N-schaal. Ik denk erover om te starten met een basic ovaal en dan alles te proberen/ontdekken; spoor aanleggen, digitaliseren en mogelijk voorzichtig wat scenery. Al trekt mij dat laatste mij niet aan, maar goed dat kan veranderen.
Mijn grootste hobby is voetbaltoerist zijn; weekendjes weg naar het buitenland en daar stadions/voetbalwedstrijden bezoeken met gelijkgestemden of alleen. Italië, Duitsland, Spanje etc maar het liefst naar Engeland. Daar ben ik inmiddels >75 keer geweest. Qua spoor trekt dat land mij ook het meeste aan. Jullie zullen begrijpen dat deze hobby al een paar maanden niet mogelijk is.
Mijn andere hobby's zijn hardlopen, tuinieren - erg populair onder de forumleden hier heb ik gelezen