Okay, dus dat blauwe licht is de norm van dit treinstel, bedankt voor de info Bob.
Hij rijdt prima, moet alleen nog wat leren remmen in koploper.
Het is dat mijn kleindochter er vandaag is, anders had ik de hele dag op zolder gezeten
Ik heb vandaag ook zo'n ding gekocht bij Hans, kon hem niet laten liggen.
We waren op doorreis naar ons vakantieadres, dus hij kan pas over 2 weken de baan op (plus er moesten nog 2 functiedecoders worden nabesteld omdat iemand (...) ook zo'n ding had gekocht vandeweek en de functiedecoders dus op waren...).
Steven
Hier is mijn baan op het forum Hier is mijn vorige baan op het forum Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
We waren op doorreis naar ons vakantieadres, dus hij kan pas over 2 weken de baan op (plus er moesten nog 2 functiedecoders worden nabesteld omdat iemand (...) ook zo'n ding had gekocht vandeweek en de functiedecoders dus op waren...).
Moet je maar eerder op vakantie gaan, ik kwam net terug uit het verre Texel en had nog een half weekje over
Prettige vakantie, hoop dat het weer opklaart.
Ja Het is een leuk ding en best wel een leuk gezicht zo boven de baan.'
Komt bij dat mijn vrouw het altijd leuk vindt als ze een luchtballon spot.
Dus Ad, ben nog lang niet wappie, het is gewoon een kwestie van speel het spel
Leuk idee de ballon en zo wordt het toch maar mooi een toeristenstadje.
Het wachten is nu op de bussen met Chinezen.
Dan kunnen zo mooi lopend naar vanuit je stadje naar de ruïne (ik zie de gids al met zijn vlaggetje lopen )
Tsja, sorry mannen met die hitte had ik jammer genoeg veel werk.
Bij thuiskomst was dan de keuze bier en BBQ of aan de baan knutselen, en je raadt het al
Maar gisteren heb ik hem weer even aangetrapt en een uurtje rondgereden, als de temperatuur zo blijft zal ik eerdaags wat fotootjes van wat aanwinsten plaatsen.
Sjaak, dan krijg je alleen maar foto's van lege bierflesjes en afgekloven botten van het BBQ te zien en de fotootjes van de nieuwe aanwinsten
zijn weer volle kratten bier en de vleesschalen. Ha ha ha.
mvg.Marc
Met Vriendelijke Groeten,
Marco
Nederlandse "NS - Multi Level Baan" tijdperk III, tot VI.
Eindelijk weer eens de baan aangetrapt, na een paar rondjes bleek dat de laatste bovenleidingsmast voor de panto opvanger na jaren trouwe dienst was afgebroken.
Jawel deze zit precies in de tunnel, daarom de multitool tevoorschijn getoverd en de berg afgetopt en het mastje vervangen.
De echte ruïne wil ik tzt. te plaatse bouwen. als we misschien straks in een lockdown komen te zitten.
Echter na het vervangen van het bovenleidingsmastje en de panto opvanger ben ik gaan rijden, en ja daar gaan de nodige uren in zitten en voor ik het wist was de zondag weer voorbij.
Wat een pech, maar gelukkig heb je het nog goed kunnen repareren en zo ziet het ook weer prima uit.
Leuke rij foto's weer en trouwens rijden met de baan is altijd leuk de tijd vliegt dan inderdaad.