De draaistellen ben ik eindelijk tevreden mee, ik heb me suf getest, en met deze concessies kan ik redelijk leven
Dit is hem digitaal, de trane platen er op heb ik geprobeerd te printen op schaal (autocad is hier ECHT niet blij mee...
), dat zal toch echt in messing moeten om een stabiel resultaat te krijgen
En is denk ik ook beter te spuiten / verven als het zo ver is, mijn handen jeuken al hiervoor en de nieuwe luchtkwasten zijn ook al binnen
Ook de NEM355 schacht is goed gelukt met printen (1mm binnen de tekening is dus echt geen 1mm uit de printer, hier zit op alle x,y,z assen een ander verschil in qua maat) en zit exact op de juiste plek, en functioneert eindelijk naar behoren
Denk alleen dat de gaatjes in de traptreden een verfbeurt niet gaan overleven, ze zijn al nauwelijks met het blote oog te zien
Bijvoorbaad excuus voor de wat mindere foto's, belichting kan beter, maar het is niet anders
De standaard N rapido koppeling:
De Fleischmann kortkoppeling:
De buffers zitten ook heel netjes op NEM hoogte
En met Peho-kkk kopelingen:
En tot slot de onderkant van het draaistel met M1x4 kruiskop om de boel op zijn plek te houden
Tot nu toe is alles gebouwd om door Flm R1!!!!! te kunnen, ik moet nog verder testen met het gehele model afgebouwd
De draaistellen zijn klikbaar op het frame
Verder zijn nu ook de stempels af, zodat het model ook functioneel ingezet kan worden bij bijvoorbeeld een diorama
Wel even de pootjes handmatig omwisselen met het M1x5 kruiskopje