Alweer een tijdje binnengekomen zijn de Belgische Rijtuigen I5 type Bc voor mijn nieuwe 'spaarproject' een internationale trein van 's Hertogenbosch naar Nantes en v.v.:
Dezelfde aanbieder had bovenstaande Arnold liggen en vroeg of ik daar wat aan had. Ik wist niet eens dat het MU rijtuig door hen uitgegeven was met NS vishaak, dus daar zei ik gretig "JA" op... Nu nog 1 zien te vinden...
Ook een zeer uniek stuk mogen ontvangen, vanwege ons trouwen afgelopen weekend; de vereniging van Vera had een heuse huwelijkstrein-samengesteld. Erg tof, in een mooie display.
Daarnaast afgelopen donderdag afgereisd naar Lochem, samen met mijn kersverse vrouw. Ik mocht een cadeau voor ons huwelijk uitzoeken. Aangezien mijn droomtrein niet meer gemaakt wordt (Phildie - Plan U), mocht ik hier op zoek. (Lees zij wees aan, ik zei JA (alweer) )
Nu ook trotse bezitter van de zuurstoktrein met Arnold trekkracht ervoor...
Erg blij mee! En voor hen die denken, jaja leuk, maar jou vrouw dan? Die heeft in Tilburg in haar walhalla een mooi cadeau uitgezocht bij 'textielstad', maar daar is een ander forum voor
Groetjes,
Hoontje
PS Felicitaties zijn prima, maar graag in
mijn eigen draadje, zodat het hier schoon blijft.