Ron,
Groeit wel erg snel daar 4 bomen in een dag . En dan praten we nog maar niet over het tussentijds kappen
Mooi man
zelfbouw gewone den
-
Re: zelfbouw gewone den
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Tsja Rob,
Het was dan ook wel aanpoten. Het zweet stond op mijn rug
gr. Ron
Het was dan ook wel aanpoten. Het zweet stond op mijn rug
gr. Ron
Ik rommel maar wat aan!
-
- Elektronica/Commercieel
Ben weer bezig geweest met het in elkaar draaien van diverse boompjes.
wordt er steeds handiger in, maar lijk meer op een oude breiende tante als ik die dingen maak in de tuin.
Hier een foto van de afgewerkte stammetjes welke klaar staan voor de volgende behandeling.
wordt er steeds handiger in, maar lijk meer op een oude breiende tante als ik die dingen maak in de tuin.
Hier een foto van de afgewerkte stammetjes welke klaar staan voor de volgende behandeling.
Ik rommel maar wat aan!
En hier zijn een paar van mijn probeersels.
Ben er in totaal vier dagen mee bezig geweest en ze zijn nog niet klaar. (een bonsai kweken gaat volgens mij sneller )
Ze moeten nu nog een behandeling krijgen met de airbrush qua kleur en tevens fixatie.
Ben er in totaal vier dagen mee bezig geweest en ze zijn nog niet klaar. (een bonsai kweken gaat volgens mij sneller )
Ze moeten nu nog een behandeling krijgen met de airbrush qua kleur en tevens fixatie.
- Bijlagen
-
- 4.jpg (47.59 KiB) 2556 keer bekeken
Ik rommel maar wat aan!