Inboedel voor huisjes

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
Hookies

Inboedel voor huisjes

Bericht door Hookies »

Bij h0 heb je wel firma's (Kibri op zeker) die inboedel voor huisjes en stations op schaal verkopen. Denk aan stoelen, tafels, kranten/boekenrekken en dergelijke. Ik vroeg me af of dit voor N-spoor ook bestaat? Naar wat ik heb vernomen niet bij Kibri. Het zou een mooie finishing touch kunnen geven aan een gebouw in plaats van de kartonnen dingetjes die normaal aan de binnenkant zitten. Zeker voor 'openbare' gebouwen en winkels zou zoiets mooi kunnen zijn.

Mvg,
Martin

Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

vantongeren

Re: Inboedel voor huisjes

Bericht door vantongeren »

Busch heeft het een en ander, zelfs bewegende zoals vrijende mensen op bed.
Verder kun je zelf een heleboel, denk eens aan een foto die je maakt en dan verkleind uitprint en die aan de binnenkant van het gebouwtje bevestigd.

Groet,
Marcel

Tijdperk II (1924-1937) | Maatschappij DRG / HSM | Rails PECO | Rollend mat. Fleischmann | Lid Spoorgroep NedTRAK | Werkgroep DE Spoorwegmuseum | N-Project DRG = Kronhausen | N-Project HSM = Maartensdijk | secretaris Stichting DE-III

Paulan

Bericht door Paulan »

Kijk is bij http://www.luetke-modellbahn.de/shop/in ... ath=92_142

Dit is voor inrichting van winkels, kantoren, huizen

Glaskast189

Bericht door Glaskast189 »

Faller heeft ook stoeltjes ,tafeltjes, marktjes, e.d.

Bruce

Sporend online op mijn site!

Onderwerp starter
Hookies

Bericht door Hookies »

Goede link Paulan. Ook mooi die krantenkioskjes bij 'gebäude'.

Mvg,
Martin

Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Plaats reactie