Sinds enkele dagen heb ik een €4000 van Sudexpress in mijn bezit (Europorte 4004). Na flink worstelen om de kap er vanaf te krijgen heb ik hier een Kuehn N045 decoder ingeprikt. Werkt allemaal naar behoren, maar eigenlijk wil ik de sluitverlichting onafhankelijk van de frontverlichting kunnen schakelen. Hiervoor moet dus aan één kant van de loc de rode en witte verlichting op de functie uitgangen C en D van de decoder aangesloten worden, de andere kant van de loc werkt dan op de standaard uitgangen A en B. Ik begrijp ook dat je voor de uitgangen C en D zelf bedrading aan de decoder moet solderen, maar dan stopt het een beetje bij mij. Er lopen vier draden naar het printplaatje van de leds (Oranje/Paars/Geel/Zwart). Als je het mij vraagt staat er iets van C/C/+/- bij, maar hoe ik de boel nou aan moet sluiten? En moet er dan nog een weerstand tussen?
Hieronder een plaatje met rechts de decoder:

Ik heb nog nooit de extra functie uitgangen van een decoder gebruikt. Ik kan wel gaan rommelen en proberen, maar ben bang dat ik weer een decoder gedag kan zeggen