Roadman schreef: ↑29 jan 2021 20:53
Goedenavond.
Als argeloze volger van dit forum, en nu van dit draadje, moet ik toch even reageren. Mij komt het over dat er enkele forummers zijn die een heel spectrum aanhalen waarin zij kunnen anticipereh ( mijn vrouw is erop afgestudeerd. Die zal het onderzoeken) of een forummer die het hele ISO-gebeuren erbij haalt, waar een ander weer de nodige vraagtekens bij zet, en weer een ander ( uit St.Pancras geloof ik naar zijn inlognaam te zien) alle ins- en outs weet van hoe de ISO keuring werkt en ook alles van douane artikelen weet, weer een ander die de brandweer al bijna besteld heeft of rookmelders gaat ophangen.
Hele verhandelingen over C-E of CE of C_E stickers worden erbij gehaald en, zo lezend, hebben we een stel bollebozen die exact weten hoe het zit. Ik heb daar mijn twijfels over gezien wat er wordt gezegd. Want geen van die forummers hadden, voordat er een stukje over was verschenen, met al hun geetaleerde kennis geen flauwe notie wat voor een produkt, dat ze nu verfoeien, in handen had. Kijk, dat is kennis. Toch?
Het lijkt mij dat er teveel naar de paniekreacties uit Den Haag wordt gekeken en die hier, m.b.t. een voeding, ook paniekerig worden weer gegeven.
Waar draait het nu om. Een commerciele forummer die ventileert op dit forum dat hij in de praktijk mee maakt dat voedingen van zijn collega/concurrent problemen geeft. Of je op deze wijze een collega/concurrent, die hier niet zeer veelvuldig op het forum zit zoals zijn collega van DTS, zou terecht moet wijzen is ook niet juist in mijn ogen. Och, er zullen vast forummers zijn die zgeggen dat de leverancier van die voedingen dan ook maar op dit forum zijn weerwoord moet geven. Of hij, uberhaupt al weet, wat er allemaal geschreven wordt hierop. En hem dwingen om op dit forum zijn weerwoord te geven is natuurlijk uit den boze.
Zoals al een forummer eerder schreef; het hele huis zit vol met allerlei zaken met al die "C-E" apparaten. En zoals Willempie (als ik het nog weet, al stelde komt 99,9% uit China. Nou en ? Gaan al die bezorgde forummers nu al die spullen weggooien. Hin Iphones, Samsungs en weet ik al niet wat.
Kom nou toch zeg. Dat geloof ik never nooit niet.
Als je iets gekocht hebt en het is, volgens jouw eigen maatstaven niet in orde, dat volg je gewoon het oer-hollandse consumentenrecht. Je neemt contact op met de leverancier en, aan de hand van de oer-hollandse leveringsvoorwaarden wordt de zaak wel of niet af gedaan. Zo simpel ipv al dat gezever wat er nu geschreven wordt.
En laten we nu gewoon weer met onze mooie hobby aan de gang gaan en dit draadje, wat mij betreft, heel vlug sluiten.
Prettig weekend,
Fred