vanmorgen een voor mijn doen en kunnen de kapotte IC van de verkeerslichtmodule verwisseld voor een nieuwe.
het was voor mij lastig om de opdracht kijk uit voor het op dezelfde wijze monteren middels de inkeping op de IC.
deze was voor mij haast niet te zien. ook kreeg ik oude IC haast niet uit de bodemplaat gewipt maar dat alles is gelukt en hij doet het nu weer aan beide zijden van de opengebroken weg.
de opengebroken weg als zodanig laat ik nu even voor wat het is en ga mij nu focussen op de bewegende luchtballonnen.
daarvoor moet ik eerst het verduisteringsdoek voor het bovenlicht aanpassen zodat ik plankendragers aldaar op de sponning kan monteren waarop/onder de planken/laminaat moet komen waaronder de kettingbaan met motor moet worden gemonteerd.
ook zal ik de achterwand dan nog van een luchtgekleurd behangetje moeten voorzien en tot slot een stuk verlichting aanbrengen zodat we kunnen zien wat we daar aan klooien zijn.
ook moet ik het onderliggende open schaduwstation van een afneembare bedekking moeten voorzien waarop een bergachtig gebeuren moet komen waar die ballonnen straks over en omheen draaien.
dus voorlopig weer van de straat met een mooie nieuwe uitdaging.
zodra er weer wat zichtbaar te maken valt laat ik dat weer zien middels plaatjes enn of filmpje.
en over deze hoek van de baan gaan we het verder hebben;
en dan moet de hoogte van het te maken werkblad waaraan de ketting met aandrijving gemonteerd wordt komen net onder het zwarte doek.
waardoor er geen inkijk is in A; de verlichting en B; de ketting als zodanig buiten beeld is.
wordt vervolgt.