draaischijf
draaischijf
Hallo ,
Mijn vraag is als volgt, ik heb bij mijn draaischijf 2 aan in/uit rijsporen maar weet even niet hoe ik dit moet aansluiten.
de in/uitrij sporen komen vanaf een driewegwissel, is er iemand die weet hoe het moet.
Gr Jan
Mijn vraag is als volgt, ik heb bij mijn draaischijf 2 aan in/uit rijsporen maar weet even niet hoe ik dit moet aansluiten.
de in/uitrij sporen komen vanaf een driewegwissel, is er iemand die weet hoe het moet.
Gr Jan
Re: draaischijf
Jan,
Gokje met rails.
Gokje met draadjes?
Kortom wat is nu je vraag en wat is het probleem?
Mvg
Wim.
Gokje met rails.
Gokje met draadjes?
Kortom wat is nu je vraag en wat is het probleem?
Mvg
Wim.
hoe sluit het aan in het digitale verhaal ivm kortsluiting bij draaien van de brug.
Jan
Jan
Lenz LK100 / LK200. Bovenste plaatje van deze pagina (klik) staat een uitleg.
Is dat wat je bedoeld?
Is dat wat je bedoeld?
Jan hetzelfde als bij analoog. Zodra je de brug 180 graden draait, heb je kortsluiting.boemel schreef:hoe sluit het aan in het digitale verhaal ivm kortsluiting bij draaien van de brug.
Jan
Bij analoog gebruik je een ompoolschakelaar, die je ook bij digitaal kunt gebruiken.
Bij digitaal kun je ook een keerlusmodule gebruiken, of een digitale aansturing voor de draaischijf zoals die van Fleischmann, LDT of van de hr. Moerman.
Mvg
Wim.
Hallo Wim,
Kan ik een ompoolschakelaar ook bij digitaal gebruiken.
Mij is gezegd dat dat niet werkt.
Jan
Kan ik een ompoolschakelaar ook bij digitaal gebruiken.
Mij is gezegd dat dat niet werkt.
Jan
Werkt perfect.
Zelfs de meest ingewikkelde "keerlusschakeling" is een geautomatiseerde ompoolschakelaar.
Zelfs de meest ingewikkelde "keerlusschakeling" is een geautomatiseerde ompoolschakelaar.
Theo vanop de heide.
N+SX+kpl+kplRsd
-
Waar kan ik het makelijkst zoon ompoolschakelaar kopen?
En welke is dan de "beste"
MVG
En welke is dan de "beste"
MVG