Lok-boss 6865 doet raar, help
Lok-boss 6865 doet raar, help
Ik heb net een startset gekocht met een kleine loc en een loc-boss 6865. Tot nu toe rijd alles lekker. Maar opeens doet de trein raar. Horten en stoten. Lampjes knipperen. Niet lijkt te helpen. De F1-f12 functies doen onduidelijk. En als ik op de licht knop druk staat de trein stil. Het lijkt of de voorprogrammering van slag is. Ik heb geen idee hoe dit op te lossen. De handleiding geeft geen duidelijkheid. Wat doe ik verkeerd.. Is dat ding kapot of moet ik iets resetten. Help
Re: Lok-boss 6865 doet raar, help
1: andere locs doen het wel?
2: rails al schoongemaakt met wasbenzine / zijn de rails echt schoon?
(voor de zekerheid..)
2: rails al schoongemaakt met wasbenzine / zijn de rails echt schoon?
(voor de zekerheid..)
1 loc heb ik maar. En alles is nieuw uit de winkel. Nog geen week mee gereden bij elkaar
Zou toch eerst eens de rails poetsen, is makkelijk te doen met een doekje met wasbenzine of een poetsblokje (5 euro). Kans is groot dat het dan weer goed gaat...... zo niet, laat je weer even horen.
Nope. Schoonmaken maakt geen verschil. Het treintje blijft horten en stoten. En de lichtjes blijven knipperen. Er zit wel een logica in het gebruik van de F1-F12 knoppen. drie keer indrukken zorgt er voor dat het treintje heel langzaam gaat rijden, maar alleen vooruit en zonder licht. klik ik nog een keer bv dan is het weer horten.
Even bezoekje winkel doen. Ik neem aan dat je hem bij meyer en blessing gekocht hebt.
Bedoel daar bestaat garantie en service voor toch.
Bedoel daar bestaat garantie en service voor toch.