ik heb eens een vraag
ik heb momenteel een HO baan maar die word gedemonteerd zo dat ik met een N spoor baan kan beginnen.
ik rijd momenteel met de ecos centrale 1 op de doos staat dat ik deze ook voor n kan gebruiken .
wat moet ik er aan doen om deze op N schaal te kunnen laten rijden want de N baan komt ook digitaal
of kan ik deze gewoon aansluiten .
mvg
niko
ecos centrale va HO naar N
-
Re: ecos centrale va HO naar N
Gewoon aansluiten
Tijdperk II (1924-1937) | Maatschappij DRG / HSM | Rails PECO | Rollend mat. Fleischmann | Lid Spoorgroep NedTRAK | Werkgroep DE Spoorwegmuseum | N-Project DRG = Kronhausen | N-Project HSM = Maartensdijk | secretaris Stichting DE-III
moet er geen ander net adaptor dan de standaart bij geleverde
mvg NiKo
niko schreef:ik heb eens een vraag
wat moet ik er aan doen om deze op N schaal te kunnen laten rijden want de N baan komt ook digitaal
of kan ik deze gewoon aansluiten .
mvg
niko
Misschien de handleiding lezen?
Mvg
Wim.
-
- Kleinserie/Commercieel
Hallo,
Ik heb zelf ook de ecos 1 gewoon de 18 volt netadaptor niks aan de hand hier.
Je kan dacht ik wel instellen in de ecos welke schaal je gebruikt.
De meeste N decoders kunnen op max 20 volt werken.
En de in de grotere treinstellen kan je ook wel eens een H0 decoderkwijt.
Mijn mening is dat: De ecos1 zowel voor N als H0 geschikt is
Groetjes Rob
Ik heb zelf ook de ecos 1 gewoon de 18 volt netadaptor niks aan de hand hier.
Je kan dacht ik wel instellen in de ecos welke schaal je gebruikt.
De meeste N decoders kunnen op max 20 volt werken.
En de in de grotere treinstellen kan je ook wel eens een H0 decoderkwijt.
Mijn mening is dat: De ecos1 zowel voor N als H0 geschikt is
Groetjes Rob
Bouwt modeltreinen van de NS
dank je rob
ik weet dat hij ook op N kan maar ik wilde graag weten of ik dezelfde netstroom adapter kan gebruiken
dan moet ik dat eens uit testen
ik weet dat hij ook op N kan maar ik wilde graag weten of ik dezelfde netstroom adapter kan gebruiken
dan moet ik dat eens uit testen
mvg NiKo
-
Heren,
De ECoS 1 werd standaard geleverd met een 18-Volt adapter voor H0. Bij de vroegere versie zat er dan een formulier bij, waarmee je gratis (bij ESU in Duitsland) de 18-Volt adapter voor H0 kon omruilen voor een 15-Volt adapter voor N-spoor. Ik weet niet hoeveel tijd na aankoop, de omruil nog geaccepteerd wordt, maar dat moet de leverancier kunnen vertellen.
Bij de latere versie van de ECoS 1 kon je (bij een goede leverancier ten minste) opgeven, voor welke schaal de ECoS gebruikt ging worden. De adapter werd daar dan automatisch op aangepast.
Groeten,
Barry van Moll
De ECoS 1 werd standaard geleverd met een 18-Volt adapter voor H0. Bij de vroegere versie zat er dan een formulier bij, waarmee je gratis (bij ESU in Duitsland) de 18-Volt adapter voor H0 kon omruilen voor een 15-Volt adapter voor N-spoor. Ik weet niet hoeveel tijd na aankoop, de omruil nog geaccepteerd wordt, maar dat moet de leverancier kunnen vertellen.
Bij de latere versie van de ECoS 1 kon je (bij een goede leverancier ten minste) opgeven, voor welke schaal de ECoS gebruikt ging worden. De adapter werd daar dan automatisch op aangepast.
Groeten,
Barry van Moll
N-spoor, Epoche IV t/m VI / iTrain 5.1 Pro (W10 64-bit) / ECoS / LokPilot / Kuehn / LDT / BMD16N-SD / OC32