Deze week een paar Interregio's op de deurmat. Er komt vandaag of morgen nog een decoder voor in het stuurstands rijtuig voor de wisselende verlichting. Ook eindelijk een oude autotransport wagon op de kop kunnen tikken. Hier wil ik er in de toekomst nog wel een paar meer van hebben.
De LED vergrootglas bril is ideaal. Veel makkelijker dan mijn LED loep en LED loep lamp. Voor een tientje kan je die niet laten liggen. Kan gelijk weer zien wat ik aan het doen ben.
I like sitting in my hottub with a beer or two…...
Ow dat is balen Raymond!!!
Wist trouwens niet dat je Engeland woont, ik zag wel Raymond (UK) staan maar drong niet tot me door dat je daar ook daadwerkelijk woont
Grotere kroonsteentjes om mijn ringleidingen mee aan te leggen, een overweg om te zien hoe ik die op de baan kan passen (er komen als het goed is twee overgangen op station Doetinchem, maar die horen dan wel van de hekjes onder de bomen te hebben), nog een diesel van Breng Direct (ik had er al eentje) en een faller start kit voor wat de bus moet worden die op het station de reizigers brengt en haalt (ik moet trouwens nog uitzoeken welke maatschappij daar rijdt, of die bussen te koop zijn, hoe je dit busje ombouwt tot een stadsbus en hoe je die volgens dienstregeling laat rijden in iTrain.)
Nederland periode 6. z21start, itrain. Mijn baan: Doetinchem.
Wat een mooie set met die Vru restauratie!! Weet jij toevallig of die ook in de D trein naar Amsterdam kwam in die kleurstelling? Dezelfde wagen in C160 kleurstelling wel, daar heb ik een foto van gevonden.
Deze uitvoering reed in de periode vanaf 1966 tot begin jaren '70, Vanaf 1970 is de C-160 kleurstelling (rood met zilvergrijze band langs de ramen).
Ze zullen niet vaak deze kant opgekomen zijn, want meestal zie je in die periode een CIWL restauratie rijtuig.
Zelfbouw grassmaster obv een elektrische vliegenmepper en 3D-geprinte onderdelen, penselen, lijmklemmen, tegoedbon voor 2 Okkies (door gebrek aan onderdelen een levertijd van 3 à 4 weken)....
.... en een 3D geprinte behuizing voor een DCC-EX command station (Arduino Mega+Motorshield)
Ik heb hem zien staan, toen ik gisteren langs hun tafel liep. Het is dat ik niet Nederlands rij, maar anders..... Sjonge, wat maken die gasten een mooi spul zeg. Misschien in de toekomst..... Een stomer..... Nou ja. Eerst maar eens beginnen met mijn huidige baanplan.
Het zijn 2 tweetjes omgebouwd tot een viertje, dus 2x aandrijving. Rob Bisschop heeft er 2 D&H decoders ingezet, die in de Bk moet ik de rijrichting nog omdraaien. Ik heb nog geen zin gehad daar naar te kijken, iemand een oplossing?