Hulp bij Wintrack
Hulp bij Wintrack
Goeden avond, wie kan en wil mij helpen met Wintrack.
Dit is een ontwerp voor een Winter/ kerstbaan welke ik in de kerst periode bij ons op het dressoir wil zetten.
Het lukt mij echter niet om de hoogtes er in te zetten, wie kan mij helpen?
Dit is een ontwerp voor een Winter/ kerstbaan welke ik in de kerst periode bij ons op het dressoir wil zetten.
Het lukt mij echter niet om de hoogtes er in te zetten, wie kan mij helpen?
Re: Hulp bij Wintrack
Hallo Sander,
Dubbelklik op een railstuk en kies dan voor 3D-profile, daar kun je hoogte en hellingspercentage ingeven. In de tutorial staat dit in detail beschreven.
Groetjes,
Jos
Dubbelklik op een railstuk en kies dan voor 3D-profile, daar kun je hoogte en hellingspercentage ingeven. In de tutorial staat dit in detail beschreven.
Groetjes,
Jos
Hoi Sander
Als niet lukt stuur dan file maar even op via pb dan help ik graag
groet
Ronald
Als niet lukt stuur dan file maar even op via pb dan help ik graag
groet
Ronald
N-scale / Fleischmann Piccolo en Peco 55 rails / Thema grensstreek Nederland/Duitsland / Intellibox/ HSI-s88-USB / WinDigiPet 2021
MIjn baan Arnhegen: viewtopic.php?f=14&t=7120
Filmpjes van de baan
MIjn baan Arnhegen: viewtopic.php?f=14&t=7120
Filmpjes van de baan
Ziet er grappig uit. Leuk om zo'n baantje er bij te hebben rond de Kerst.
hard aan het werk. Zie mijn bericht hier
Welk railsoort is dit? Misschien dat ik dat na de verhuizing tijdelijk op mijn dressoir zet, maar dan moet het wel passen met mijn fleischmann rails. Paar dennentakjes er bij voor de opfleuring.
hard aan het werk. Zie mijn bericht hier
De getekende rails is van minitrix.
Dit baanplan ga ik overigens niet gebruiken, in een ander draadje heb ik mijn andere ontwerp staat en ik zal binnen kort een draadje starten over de bouw van dit baantje
Dit baanplan ga ik overigens niet gebruiken, in een ander draadje heb ik mijn andere ontwerp staat en ik zal binnen kort een draadje starten over de bouw van dit baantje