De winter nadert verdacht snel en dat betekent dat we met de nieuwe baan kunnen gaan beginnen
Ik heb een test baantje gemaakt eerder dit jaar en het automatisch rijden bevalt goed. ik heb 1 Rosoft s88sd16-n en 1 Rosoft WDD en die werken prima maar ik heb er nog een paar nodig. Deze zijn niet meer leverbaar volgens de website.
Welk merk kan ik het beste voor gaan? Ben echt een leek
Bij voorbaat dank
I like sitting in my hottub with a beer or two…...
Jammer dat Rosoft er mee gestopt is.
Het was naar mijn mening robuust en gebruiksvriendelijk spul.
Persoonlijk ben ik minder gelukkig met de Digikeijs wissel decoder. De uitgangen worden vrij snel overbelast, is mijn ervaring.
Met de servo-decoders heb ik ook regelmatig problemen. Ik vind ze ook niet zo gebruiksvriendelijk (CV’s en functiemapping)
De bezetmelders van Digikeijs voldoen bij mij prima. Deze zou ik zo weer toepassen.
Als ik weer een wissel decoder zou aanschaffen is mijn 1e keus Rosoft, maar niet meer dus. Dan zou ik YaMoRC proberen.
Of ik stap over op Arcomora, dwz een aansturing met een Arduino.
Groetjes,
Gerard
NS 60-70 -er jaren, Elst, mijn jeugd
z21, iTrain, Mac Mini M2 Pro pr8 baan
Hoofdrede is dat er de laatste tijd zogenaamde klanten zijn die grote bestellingen doen, ik me daar dan 3 keer in de rondte werk, en het vervolgens per kerende post terugsturen, omdat het niet aan hun verwachtingen voldoet.
Nu blijf ik natuurlijk niet constant negatief werken, dus dan maar helemaal niet meer.
Zal wel bij de Bol.com mentaliteit horen, van alles bestellen en gelijk weer retoursturen.
Wat wel opvallend is dat het zogenaamde modelspoorders zijn die bij een bepaald segment horen.
janwillemvanlier schreef: ↑02 okt 2022 00:32
ja dat is wel balen, want wat is het alternatief nu ?
Alternatief genoeg, maar dezelfde prijs/kwaliteit/service verhouding ga je denk ik niet meer tegen komen vrees ik.. Kwestie van div merken raadplegen en bekijken welke je aanspreken.. Ik zal voor uitbreidingen ook voor een alternatief moeten gaan kijken..
ik heb er gelukkig nog een paar via rosoft kunnen scoren dus ik ben voorzien, nu heb ik deze maand en komende maand erg weinig tijd maar ik zou in februari graag weer aan de slag willen, l die decoders en bezetmelders moeten aangesloten worden en dan hoop ik dat er dan eindelijk is een rondje gereden kan worden, als iemand met zou willen helpen ergens eind januari - februari op een zondag of maandag, evt hoeft dat niet helemaal gratis natuurlijk maar als iemand is zou willen komen, regio rotterdam heel graag, met zn 2 of misschien wel 3 gaat dat en stuk sneller als alleen denk ik