De fabriek is zover klaar en staat nu op z'n plek. Net voor dat ik hem plaatste heb ik de ondergrond die in de gebouwen kwam nog snel even zwart geschilderd.
Dan was het tijd voor het kleine hoekje bij het perron. De 2 gebouwtjes die ik wil gebruiken zetten samen met de bovenleidingsmasten en het feit dat het een hoekje is mijn behoorlijk vast. Vooral de lay-out van het seinhuis bleek lastig en die 2 gebouwen kunnen als ik daar omheen nog wat wil maar op 1 manier staan. Dat heb ik dus op de ondergrond afgetekend.
Deeltje voor deeltje ben ik met spul uit de rommeldoos nu aanbouwen aan het maken.
![Afbeelding](https://neudalhausenstadbahn.nl/gallerij/albums/Diorama%20Soest%20Nienkamp%201/DSC48555.jpg)
Het seinhuis is niet meer al zodanig in gebruik en hoord nu bij het andere gebouw waardoor een toegang in de gebouw ook noodzakelijk was en daar ben ik dan ook mee begonnen.
Dit zijn de perfecte projectjes voor een rustdag en hoe ik verder ga bedenk ik gedurende de bouw afhankelijk van de ruimte, aanwezige materialen en wat het geheel nodig heeft.
Groetjes Michiel