Na wat aanwijzingen en een beetje hulp:

Tevreden na gedane arbeid:

En spelen maar, dit keer analoog met een old school regeltrafo van Trix:

Dat hoop ik stiekem ook, Bert. Zelf ben ik ook op soortgelijke manier besmet.
Fleischmann Piccolois daar inderdaad wel geschikt voor. Iets minder gevoelig als de minitrix rails in elk geval. Ik heb de mazzel dat mijn zoon heel erg voorzichtig is, net als het vriendje.
Mijn zoon is al begonnen met baanplannen met de houten rails. Heeft dus al een kleine acht jaar ervaringFidOo schreef: ↑15 feb 2023 21:56 Supertof.
Mijn jongens zijn nog stukkie jonger. (Bina 5 en bijna 1)
Voor de oudste ben ik stiekem al aan het verzamelen (heb 2 oude trix loks met decoder en wat goedkope wagons weten te scoren)volgende stap is dus ook zo'n mooi baantje als jij nu hebt gemaakt. Ik twijfel nog over of ik een vast baantje maak of dat ik voor een Kato rails ga.
Erg leuk om te lezen.
Zeker een leuk baanplan. zoals hierboven al geschreven heeft ie ruime ervaring met de houten treinbaantjes. Stielkem zou hij dat nog wel willen gebruikenRaymond (UK) schreef: ↑15 feb 2023 22:45 Leuk Rico,
Mooi baantje ook voor een eerste baan. Zoveel had ik niet op die leeftijd. Leuk dat ze er zin in hebben. Mijn zoons zijn 12 en 15. De oudste heb ik ook het (treinen) virus gegeven.
Ik gaat het vervolg volgen.
Bij mijn zoon (in de 40 inmiddels) is het niet gelukt ondanks de aanschaf van een Hema-beginset.Dat hoop ik stiekem ook, Bert. Zelf ben ik ook op soortgelijke manier besmet.