Het rechterdeel van de baan is nu een beetje groen, ik ben nu langzaam aan richting de linkerkant aan het gaan.
Als eerste is daar het kale stuk landschap, aan de rand een stukje 3mm triplex met daarin de landschap contour, het heuveltje zelf is met Noch terraform vorm gegeven (met die stokjes en verbinders), daarover heen een Noch Landschapcrep, werkt heel tof.
Op dat papier wat schuimrotsen erop plakken en daarna de boel dichtsmeren een laagje Noch spachtel.
Daarna de spachtel volkliederen met lijm en daarover heb ik een laagje (zilver/schelpen) zand gestrooid.
Wat lijm stempelen over de zandlaag, dan krijg je dit :
Deze keer 1mm vezels in de lijm geschoten, laten drogen en daarna overtollige vezels wegzuigen
Dat een keer herhalen, dus weer lijm stempelen, weer 1mm grasjes schieten in een iets andere tint (dus beetje lichter of donkerder gras bijmengen) , laten drogen en overtollige losse vezels weer opzuigen.
Als laatste heb ik deze keer wat plekjes met Noch 61152 Haft & Fixierspray ingespoten, en daar 2mm vezels (weer iets andere tint groen) ingeschoten, even laten drogen en losse vezels er weer uitkloppen of uitzuigen:
Toen bedacht ik me dat het een los stukje landschap is, dus ik heb het even gepakt om goed op de foto te zetten
Guus