![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Die verbogen vangrail maakt het helemaal en niet van origineel te onderscheiden.
Nee ik geloof van vliegengaas. Beetje met de spuitbus bewerkt en ook verder aangepakt met poeders.
Die symptomen van die 01 komen inderdaad helaas overeen met wat ik gelezen heb. Inderdaad terugsturen is het enige wat je kunt doen.Jeroen schreef: ↑09 nov 2023 11:15 Ha Joost,
Ja ik heb ook nog wat van die oude Minitrix 185/482 rondrijden hier. Staan uitsluitend voor de moeilijke cq. zware treinen. Ongekend hoe sterk die zijn. De Piko 482 mag er ook zijn qua trekkracht. Een Fleischmann Taurus (sound versie, niet echt heel sterk) is hier vervangen qua tractie voor deze containertrein. Ach leuk toch, beetje wisselen.
Dat van die BR01 is dan niet zo mooi. Ik zal eens op 1zu160 kijken. Hij reed bij mij voorbeeldig, tot ie ineens raar ging doen qua geluid en niet meer wilde rijden. Decoder uitlezen, decoder resetten….ding lijkt wel overleden. Dus: terug met dat hok!
Tja Robert,Robert_N-Nm schreef: ↑26 nov 2023 19:42 Afgelopen weekend kwam een stevig vertraagde Nightjet door Backeramm (normaal passeert de boel rond 5u in de ochtend) op weg naar Brussel. Jammer voor de reiziger, goed voor de fotograaf zeg maar.
IMG_4619 by RCW1810, on Flickr
MvG
Robert