Dank jullie wel! Ik zit heerlijk Formule 1 te kijken en heb een paar foto's gemaakt van de huidige setup.
De sporen liggen op 11 graden / 1 graad tov de voorkant dus niet 100% strak langs de rand.
Schaduwstation is Kato spoor en de modules voor Peco code 55 met vooral Unifrog wissels.
Digikeijs en YAMORC detectie en decoders. De wissels worden met MTB MP1 omgezet.
Maar mochten jullie ook wat meer tekst ter illustratie willen lezen: Dit is het plan...
Rocrail is de baas. De 2 perronsporen, 1 opstelspoor en de 2 goederensporen vooraan is waar Rocrail de baas is en een schedule afgedraaid wordt met 3 stoptreinen (2 maken kop bij station rond zelfde moment - beetje zoals bij Tiel). En 1 Diesel "in de spits" die een kwartierdienst verzorgt - a la Doetinchem.
Dan zijn er nog 2 lange schaduwstation sporen waar 2 goederentreinen kunnen stoppen, of een speciale trein (zoals de NS VIRM hier op de foto). Gewoon als afwisseling.
Schaduwstation kopsporen:
Het spoor links is het kopspoor vanaf het zichtbare deel waar de
Scaduwstation bij de bocht:
Goederen vooraan
De 2 aankomst/vertrek sporen is dus waar Rocrail de baas is. Daarna is het rijden met de hand. Ik wil kunnen rangeren. Daarmee wil ik niet de wissels stuk voor stuk omzetten maar met een fysiek paneel - zoiets als ik bij Bosweg had met Arduino - om rijwegen in te stellen. De industrie zelf is te verwisselen zodat ik met losse projectjes verschillende scenery kan blijven bouwen.
Nog twee plaatjes. Heb je vragen / opmerkingen ... ik hoor het graag! Het ligt allemaal nog maar erg tijdelijk en muv het station is er nog niets aangesloten aan goederensporen.
![Afbeelding](https://www.dropbox.com/scl/fi/glrlfl13fo36a05c48iua/Overzicht-5.jpg?rlkey=ji0jmvd6i9wwuq3c8zti0if4t&raw=1)