Ik ben de laatste weken aardig in de weer geweest met mijn baanplan en dit gaat het ongeveer worden.
2x dubbelspoor die elkaar kunnen kruisen zodat er afwisseling is tussen de binnen en buiten ring voor de treinen.
Doelstelling is om er permanent 4 treinen onderweg te hebben, en eentje die een stop maakt op het industrie spoor, langs de loods of diesel opslag of onder de laadbrug
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/J4yRfYPK/Schermafbeelding-2024-01-15-220418.png)
Ondertussen Marktplaats onveilig gemaakt en aardig wat analoge lokjes ( 12 stuks...
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
Ondertussen ook de topic mbt Dinamo en DCC doorgespit
Nu de besturing.... heb ik eigenlijk twee opties die me aanspreken..Dinamo met Itrain of DCC ( Z21 of equivalent) met Itrain.
In het eerste geval ben ik daarna afhankelijk van 1 leverancier, en dan de vraag of, gezien het puur een blok besturing systeem lijkt te zijn, ik wel een route per specifieke trein kan maken. Ik bedoel daarmee dat ik een specifieke trein een specifieke route kan laten volgen. en weer een andere trein een andere route. Ik wil bijvoorbeeld geen passagierstrein laten stoppen op het industrie spoor langs de goederenloods
Indien ik kies voor de DCC + Itrain optie ben ik gedwongen om alle locjes van een decoder te voorzien maar heb ik, please correct me if i'm wrong, meer mogelijkheden qua dienstregeling gezien dit per loc gebeurt.
Wat zouden jullie mij aanraden ?( het financiele plaatje zal als ik me goed heb ingelezen weinig verschil maken)
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest
Alvast Bedankt voor jullie input