![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ik heb een eigenlijk geen idee, ik heb echt 0 verstand of ervaring met decals printen vandaar.tv_man schreef: ↑24 feb 2024 12:26 Zolang de decals niet wit geprint hoeven te worden is het relatief gemakkelijk, lees: zelf prima te doen als je een redelijke printer hebt. Ligt eraan hoe je het donkergrijze deel wil doen - witte decals op zwart gespoten ondergrond neem ik aan?
Lego op de achtergrond?
Ik doe alles met de airbrush. Verf is van Vallejo of MRP.OBBinN schreef: ↑24 feb 2024 12:36 Jij ook al bezig met omkatten.. En aan het wachten op decals.. haha! Ik ben momenteel ook bezig met het vergaren van de nodige informatie en detailfoto's zodat de decals gemaakt kunnen worden! Pas als ik het binnen heb ga ik beginnen met spuiten, kan het project gewoon afgemaakt zonder dat het maanden op de plank blijft liggen..
Doe je het met spuitbussen of met airbrush?
Dankje ik zal alwin is een bericht sturen. En het formaat van de Eifetoren is inderdaad groter dan een module. Dat ding is 1,5M hoog. M’n module maar 1,2.
Hi Sjaak Alwin had me doorverwezen naar z’n decal man. Die kon helaas niks voor me betekenen.
Goed punt, maar voor nu niet. Dan zal ik de baan in z’n geheel naar voren moeten trekken, en daar zit ik nu nog niet op te wachten. Maar ik moet in het begin van de helix nog bovenleiding plaatsen dus zal de baan sowieso een keer van de muur moeten. Kan gelijk is kijken naar een achterwand.
Zeker weten en nog betaalbaar ook als je zelf geen bomen in elkaar wil draaien.