Raymond schreef: ↑02 mar 2024 15:45
Proost!
Doe mij er ook maar 1
Mooie trein
Groet,
Raymond
Ja en er zijn er nog meer bv van Grols heb ik ook nog .
Maar ben gisteren even een uurtje in Zegge naar een klein treinenbeursje geweest .
Daar hadden ze leuke wagonnetjes in de aanbieding
Heb er gelijk wat gekocht voor een minimale prijsjes .
Zal er een foto van uploaden naar Flickr en hier plaatsen.
ze hadden veel Daf vrachtwagens in hun bezit, alvorens ze het transport gingen uitbesteden aan een transportbedrijf, en daarnaast een heel leger aan VW busjes in diverse soorten en maten, maar vooral veel 9 persoons VW busjes, waarmee het personeel in de jaren 70/80 werd opgehaald en na de werkdag weer mee werd weggebracht.
Als kind zag ik ze dagelijks rijden, kon ook niet anders, aangezien de brouwerij op steenworp afstand van mijn ouderlijk huis stond.
Een spoorlijn lag nog iets dichter bij, tussen mijn woonadres en de brouwerij in, die spoorlijn, de voormalige lijn Enschede - Lonneker -Oldenzaal, waarvan toen alleen nog het deel van het traject er lag, waar met (on)regelmaat nog af en toe een loc wat wagons naar de textiel fabrieken reed.
Maar bij de Grolsch kon de trein niet komen, die had geen aansluiting op het spoor. die wagons heb ik ook nooit in 1:1 gezien, zijn in model echt gewoon voor de fun modellen.
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
Hoi,
hier weer eens aanwezig na een rot week door het overlijden van een goede vriend waar ik al ruim 50 jaar mee omging .
En door het regelen van sommige zaken geen tijd om hier te kijken of antwoord te geven .
WimC schreef: ↑04 mar 2024 19:25
Dat is inderdaad goed betaalbaar. Waren ze gedeeltelijk zonder containers?
ja Wim er waren er een paar maar bij ,maar ik had er zelf nog wat liggen , zal er wel een beladen foto van maken
Dank u wel heren voor de condoleances van jullie ,het is helemaal zo en begin nu weer mijn hobbys .
Ondertussen wel bezig mijn andere hobby van DAF vrachtwagens te verkopen op markt plaats,
die ik weer gebruikt heb voor een loc met geluid aan te kopen .
WimC schreef: ↑19 mar 2024 21:46
Leuk gemengd goederentreintje zo.
Ben er net zo blij mee als een duurdere sound loc die ik ook gekocht heb bij de forum sponsor
Morgen de achterkant van de containertrein die niet op een foto wilde