Het stomme is dat ik precies het zelfde probleem heb met een br 89 van fleischmann. Alleen zit dat probleem dus niet in de lok maar in de decoder zelf. Beter gezegd, de br23 waar deze decoder eerst in zat heeft geen ledverlichting. Nu zit hij dus in een br89 waar helemaal geen verlichting in zit. Daardoor hoef ik ook de verlichting niet in te schakelen en slaat de lok niet op hol.
Joost, het is de decoder niet. Ik heb al een paar andere N025P decoders geprobeerd en daarbij gebeurt precies hetzelfde. Het lijkt de combinatie Hercules-Kuehn??
Ik ben benieuwd wat de kruidendokter zegt.
(zie verder het andere draadje, dit draadje is voor leuke foto's)
Steven
Hier is mijn baan op het forum Hier is mijn vorige baan op het forum Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Altijd leuk die jongens van het grote voorbeeld. Heb ik net m'n Railion 1600 smerig en vol graffiti, lees ik in Railmagazine dat ze de echte een beetje hebben zitten oppoetsen...
Een blauw/zilveren MaK loc van Conrad ver-ACTS't. Staat leuk bij de ACTS 1200, 6700, 5800 en 6000. Nu nog even een Klaas in deze kleur scoren...
Nog niet mijn eigendom maar al gereseveerd een BR 38 van fleischmann.
Deze loc heeft een tijd na de 2de wereldoorlog als 3851 tot 3875 bij ns dienst gedaan dus een mooi locje als rijvaardig museumerfgoed.
Hierin zit ook nog een decoder dus voor een spotprijsje van 75 euro laat ik hem niet liggen.
Woensdag of donderdag volgen de foto's.
Thalys schreef:Nog niet mijn eigendom maar al gereseveerd een BR 38 van fleischmann.
Deze loc heeft een tijd na de 2de wereldoorlog als 3851 tot 3875 bij ns dienst gedaan dus een mooi locje als rijvaardig museumerfgoed.
Hierin zit ook nog een decoder dus voor een spotprijsje van 75 euro laat ik hem niet liggen.
Woensdag of donderdag volgen de foto's.
Wesley,
Ik zie je woensdagavond wel. kan je meteen naar mijn gestuntel kijken.
Een blauw/zilveren MaK loc van Conrad ver-ACTS't. Staat leuk bij de ACTS 1200, 6700, 5800 en 6000. Nu nog even een Klaas in deze kleur scoren...[/quote]
hallo sven
een mooie acts loc hoor !! ik heb er ook nog zo een liggen (even nog nieuwe assen voor scoren)
trouwens er staat een mooie klaas op marktplaats