Z21-app foutmelding
Z21-app foutmelding
Hi,
Misschien dat iemand me kan helpen hier. Sinds gisteren krijg ik in de Z21 app (iPad) onderstaande foutmelding
Echter heb ik recentelijk niets aan de baan aangepast wat betreft apparatuur. Ik gebruik de witte z21 met een Multimaus. Enige “externe” apparatuur die er al lange tijd aan zit is de Digikeijs DR4018 wisseldecoder. Maar daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.
De app herkent de witte z21 als basisstation, maar om nou €20,- neer te tellen om de volledige functionaliteit weer terug te krijgen….?
Groet,
Victor
Misschien dat iemand me kan helpen hier. Sinds gisteren krijg ik in de Z21 app (iPad) onderstaande foutmelding
Echter heb ik recentelijk niets aan de baan aangepast wat betreft apparatuur. Ik gebruik de witte z21 met een Multimaus. Enige “externe” apparatuur die er al lange tijd aan zit is de Digikeijs DR4018 wisseldecoder. Maar daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.
De app herkent de witte z21 als basisstation, maar om nou €20,- neer te tellen om de volledige functionaliteit weer terug te krijgen….?
Groet,
Victor
Met vriendelijke groet,
Victor
Victor
Re: Z21-app foutmelding
De melding is een beetje vreemd vertaald, maar klopt wel. Als je de app met een niet roco centrale gebruikt moet je betalen.
Hisko de Vries
Beginnend N spoorder
Centrale : dr 5000
Wpl: Utrecht
Beginnend N spoorder
Centrale : dr 5000
Wpl: Utrecht
Re: Z21-app foutmelding
Maar. Hij gebruikt toch een z21 met de app? Dat is gewoon roco/fleischmann. Dat er een digikeijs aan hangt boeit niet. Ik zou de app eens op een ander device installeren en kijken of je daar hetzelfde hebt.
Re: Z21-app foutmelding
Ik zou even contact gaan zoeken met fleischmann. Dit lijkt me niet juist.
Zal vast bedoeld zijn om de dr5000 en yamorc centrale uit te sluiten.
Zal vast bedoeld zijn om de dr5000 en yamorc centrale uit te sluiten.
Re: Z21-app foutmelding
De vertaling is inderdaad om te huilen. De strekking is te begrijpen, laten we het daar op houden.
@u43hvs ik gebruik wel een z21 zoals @kootje007 opmerkte. Ik krijg de melding op verschillende apparaten.
@FidOo ja, ga ik toch maar even doen. Eventueel antwoord zal ik posten.
@u43hvs ik gebruik wel een z21 zoals @kootje007 opmerkte. Ik krijg de melding op verschillende apparaten.
@FidOo ja, ga ik toch maar even doen. Eventueel antwoord zal ik posten.
Met vriendelijke groet,
Victor
Victor
Re: Z21-app foutmelding
Ja sorry, niet goed gelezen
Hisko de Vries
Beginnend N spoorder
Centrale : dr 5000
Wpl: Utrecht
Beginnend N spoorder
Centrale : dr 5000
Wpl: Utrecht
Re: Z21-app foutmelding
Helaas is Roco/Fleischmann in hun reactie van klantenservice net zo snel als Hobbytrain aangekondigde modellen uitbrengt, nog geen reactie dus….
Met vriendelijke groet,
Victor
Victor
Re: Z21-app foutmelding
in https://www.1zu160.net/scripte/forum/fo ... e#x1402690 klagen ook wat met mensen daarover. Vermoedelijk werken die niet met de laatste app versies of systeemsoftware van de centrale. ik zou eerst alles eens bijwerken
Hisko de Vries
Beginnend N spoorder
Centrale : dr 5000
Wpl: Utrecht
Beginnend N spoorder
Centrale : dr 5000
Wpl: Utrecht
Re: Z21-app foutmelding
Bedankt!
Ik heb al wat lopen grasduinen op Engelse fora, maar deze was ik nog niet tegen gekomen. M’n Duits is niet geweldig maar na vertaling van de site heb ik de oplossing gevonden. Zo lang die werkt ben ik tevreden.
Een en ander moet wel werken met de z21start, maar dan alleen als je mobiele data van iPad/iPhone uit zet. De reden waarom het daar fout gaat is mij niet bekend, maar goed. Zo lang het werkt dan werkt het.
Ik heb al wat lopen grasduinen op Engelse fora, maar deze was ik nog niet tegen gekomen. M’n Duits is niet geweldig maar na vertaling van de site heb ik de oplossing gevonden. Zo lang die werkt ben ik tevreden.
Een en ander moet wel werken met de z21start, maar dan alleen als je mobiele data van iPad/iPhone uit zet. De reden waarom het daar fout gaat is mij niet bekend, maar goed. Zo lang het werkt dan werkt het.
Met vriendelijke groet,
Victor
Victor