Ziet er goed die nieuwe aanwinst,de eerste foto is zeker genomen vanuit het Teugeperspectief
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Gr Chris
Klopt helemaal. Dat mij een keer overkomen vanaf Nürnberg. Was wel een prachtige rit maar ik miste daardoor wel de aansluitende ICE.....(ik meen in Dortmund)Jeroen schreef: Och, hij past hier toch prima? Zo'n omgeleide ICE 3 zie je nog wel eens door het Rijndal rijden in zé real
Hoi Jeroen( en de rest), vandaag voor het eerst hier op het forum en voor mij ook voor het eerst dat ik het gebouwtje op jou Boppard zie.Jeroen schreef:Nou und of. Toen hij me de foto's liet zien vond ik het ietwat grof en was ik niet echt onder de indruk. Maar petje af toen ik het in reallife zag: er zitten erg veel details in, het is netjes gebouwd en goed op schaal, en het klopt ook qua kleur e.d. Ik zou het zelf niet kunnen!
En hoewel hij slechts modules bouwt en ik ga voor 'actie' vind ik het wel tof dat hij het dat zomaar, belangeloos, in elkaar draait.
Omdat het zo goed klopt speel ik met het idee om deze baan qua naam anders te noemen, en dan een echter Boppard te maken. Later ofzo, modulair, weetikveel. Er zijn zoveel gave plekken om na te maken langs dat traject.....
Haha ik zie het al voor me, Lief glaskastje met 2 lokale wagonnetjes, en een stukje daar achter een dubbeltractie 189 met dikke ertstrein ofzo.Jeroen schreef:He boys,
dank weer voor de commentaren. Eens even kijken....
@Michiel (Belg),
En museumtreinen?! Ik heb verdorie net een ICE 3 gekocht, man!Nee, dat lijkt me wel eens leuk. Zo'n ouderwetsche Rheingold met een 103 (Roberto heeft dat al eens geregeld hierzo), of een stoomunit met nog oudere meuk erachter. Camera op standje B/W en foto's maken maar.