gebouwde kits 1

Heeft u iets te verkopen of zoekt u juist iets. Plaats hier uw advertentie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
traiNiac
Berichten: 2421
Lid geworden op: 28 sep 2014 09:17

gebouwde kits 1

Bericht door traiNiac »

Hallo N-fans,

Hierbij weer enkele door mij reeds in elkaar gezette gebouwen. Zoals gebruikelijk altijd geschilderd (met enamel, geen acryl) om de plastic glans te vermijden en meestal ook geweatherd. Tenzij anders vermeld zijn de gebouwen intact zonder gebreken, al maak ik bijna nooit gebruik van de bij de kit behorende grondplaatjes. Alles netjes in elkaar gezet, geen lijmsporen of zo.

Droogbunker voor zand uit Faller 2146 en dubbele zandtoren uit Kibri 7444. De bij de Faller kit behorende zandtoren was mij veel te grof, dus ik heb de bunker gecombineerd met de fraaie zandtoren van Kibri. Deze is op de juiste lengte ingekort, dus een E=lok kan er waarschijnlijk niet onderdoor. Maar dat hoort ook niet. Het dak van de bunker is bewust niet vastgelijmd, zodat de bunker nog gevuld kan worden met zand. Verkocht

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Piko 60010 fabrieksgebouw. Een aantal (m.i. te grove details) heb ik weggelaten, zoals de kleine aanbouw en de leidingen, zodat het gebouw ook voor andere doeleinden gebruikt kan worden. Ook heb ik tussenverdiepingen aangebracht zodat de doorkijk door het gebouw realistisch blijft. Het model is wel geschilderd maar nog niet geweatherd. Vraagprijs 10,=

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kibri 7088 stadspoort Bietigheim. Eveneens zeer netjes geschilderd maar niet geweatherd. Op de foto ontbreekt de trap naar de deur aan de zijkant, maar deze wordt wel meegeleverd. De eerste foto komt qua kleur niet overeen met het origineel. De andere foto's geven de kleur beter weer. Vraagprijs 12,50

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door traiNiac op 25 aug 2024 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.



BartenThomas
Berichten: 485
Lid geworden op: 26 mei 2022 10:10

Re: gebouwde kits 1

Bericht door BartenThomas »

Hoi Harry
Ik wil de bezandingsset graag overnemen.


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
traiNiac
Berichten: 2421
Lid geworden op: 28 sep 2014 09:17

Re: gebouwde kits 1

Bericht door traiNiac »

Is goed BartenThomas,

Ik stuur je een PB.


Plaats reactie