Ontwerpen van Ngineer

Met het voortschrijden van de techniek wordt het steeds interessanter om zelf modelnummer te (laten) ontwerpen en printen. Dat geldt voor complete modellen van locs, rijtuigen, auto's, schepen, etc. tot schakelkasten, trappen, airco's en noem maar op. In dit forum kun je al je vragen kwijt over alles wat met 3D printen te maken heeft. Maar je kunt ook laten zien wat je gemaakt hebt.

Onderwerp starter
Ngineer
Kleinserie/Commercieel

Re: Ontwerpen van Ngineer

Bericht door Ngineer »

Leuk idee! Ik ben momenteel aan een ander projectje bezig, ik zal daarna eens kijken of zo'n karretje kan lukken :D

Onderwerp starter
Ngineer
Kleinserie/Commercieel

Bericht door Ngineer »

Hoi allemaal,
Nadat ik de afgelopen 10 jaar als hobby veel met 3D-modellen geknutseld heb, heb ik eindelijk de sprong gewaagd en mijn eigen website opgezet om een ​​aantal miniaturen en decorstukken te delen die ik heb gemaakt, vooral na het recente faillissement van Shapeways. Het is een mix van dingen zoals laadplatforms, logistieke apparatuur, industriële onderdelen, pompen, motoren, spullen voor bouwplaatsen en een verzameling buitenartikelen zoals BBQ's en brandkranen en nog veel meer. Het is een erg leuke reis geweest en ik dacht dat het cool zou zijn om deze beschikbaar te stellen voor anderen die misschien op zoek zijn naar iets unieks voor hun baan of diorama.

Het is nog steeds werk in uitvoering, maar ik ben erg enthousiast over waar het naartoe gaat. De modellen worden in Nederland geprint in de fabriek die we voorheen kenden als Shapeways, nu Manuevo.com.
https://ngineer3d.com/

RieX

Bericht door RieX »

Wat goed! Je hebt echt hele leuke ontwerpen :Thumb Heb hem gelijk bij mijn favorieten gezet.
Succes met je shop.

Groet Rieks

N scale, what else?

jw82

Bericht door jw82 »

Daar zitten handige zaken tussen! Succes ermee, ik onthoud hem ook!

Hartelijke groet,
Jan-Willem

Nederlandse baan in ontwikkeling: Kokkerdam

Onderwerp starter
Ngineer
Kleinserie/Commercieel

Bericht door Ngineer »

dank jullie wel!!

Bas71

Bericht door Bas71 »