Gefeliciteerd! Wat een ruimte!! Moeten daar nog 2 auto's, een kajak en een collectie afstand bestuurbare vliegtuigen bij of wordt het puur een treinkamer Hoe dan ook, succes gewenst!
Krab schreef: ↑23 okt 2024 18:06
Proficiat Steven in mijn vorige huis was dat ook mijn domein waar de garagebaan in stond .
En is hij enkel voor jou of claimt de vrouw ook een stukkie
mvg Sjaak
Thanx.
Mijn vrouw kwam zelf met de suggestie om de garage ervoor te gebruiken. Ze heeft zelf een klein stukje nodig voor haar schilder-hobby. We gaan t.z.t. waarschijnlijk nog de roldeur eruit halen en vervangen door een pui met raam. Lekker licht.
Steven
Hier is mijn baan op het forum Hier is mijn vorige baan op het forum Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
erik-n-fan schreef: ↑25 okt 2024 17:45
Gefeliciteerd! Wat een ruimte!! Moeten daar nog 2 auto's, een kajak en een collectie afstand bestuurbare vliegtuigen bij of wordt het puur een treinkamer Hoe dan ook, succes gewenst!
Nee hoor. Auto blijft lekker buiten, en de rest van die zooi heb ik allemaal niet.
Op de garage zit nog een puntdakje met daaronder een ruimte ter grootte van een slaapkamer. Ideaal om gereedschap etc op te laan.
Steven
Hier is mijn baan op het forum Hier is mijn vorige baan op het forum Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan