Beste,
Ik was even online aan het zoeken wat ik zou kunnen vragen voor een aantal treintjes die ik nog in mijn bezit heb. Vanuit de nalatenschap van mijn vader.
Ik stuit op dit forum bericht. En ik vind het ook stuitend wat hier geschreven is in 2014. Jullie hebben geen benul, wat die persoon met een account op marktplaats, die de hoofdprijs vraagt mee maakt. En heel toevallig... die persoon die leurt met spullen, die geldwolf, de persoon die inspeelt op ander mans gevoelens, die geen fatsoenlijke foto's maakt en die de boel op jut om biedingen door bekende te laten doen.. ben ik die persoon.
Ik, Sacha, inmiddels een vrouw van 34 - toen 24. Een jonge vrouw die op haar 21ste plotseling afscheid moest nemen van haar vader. Die zijn uitvaart niet zo goed had geregeld, eigenlijk gewoon niet. (En nog wel meer..) Waardoor, ik als enige dochter. Voor de gehele boel kon opdraaien. Aangezien zijn geld naar oa. Treinen ging.
Dus deze meid, zij, vrouw, dochter van... had geld nodig.. een heleboel. Om zelf haar hoofd boven water te houden.
Ik heb afstand van spullen moeten nemen, wat ik niet wilde. Maar, het moest....
Ik kan mij toen der tijd een hele vriendelijke meneer herrineren die langs kwam om het 1 en ander qua treinen over te nemen. En die gaf aan, zet hoog in want je hebt een hoop bijzonder spul. Ik ben een leek... Maar, ik ben niet gek.
Ik vind het echt niet netjes hoe er gesproken word op dit forum over mij. Bah....
En oja, 1 deze dagen komt hij weer een x op marktplaats...
Ben benieuwd of er nog een reactie komt