Kato class 66
-
Onderwerp starter - Berichten: 8
Kato class 66
Hallo,
Heb van de week een class 66 gekocht . Maar nu is het licht al kapot of de digi-stekker . Garantie heb ik niet meer, te veel aan geklot. Mijn vraag weet iemand waar ik dat spul kan kopen via een site of winkel. Het gaat alleen maar het dingje waar de digi-stekker in moet plus licht (led). en het stroom naar de motor.
Ben niet wijs op het gebied van eletra.Dus vandaar deze vraag.
mvg. Een Treingek
Heb van de week een class 66 gekocht . Maar nu is het licht al kapot of de digi-stekker . Garantie heb ik niet meer, te veel aan geklot. Mijn vraag weet iemand waar ik dat spul kan kopen via een site of winkel. Het gaat alleen maar het dingje waar de digi-stekker in moet plus licht (led). en het stroom naar de motor.
Ben niet wijs op het gebied van eletra.Dus vandaar deze vraag.
mvg. Een Treingek
- Bijlagen
-
- 5.jpg (86.05 KiB) 2166 keer bekeken
-
- 4.jpg (104.71 KiB) 2166 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Mrtreingek op 29 okt 2010 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Kato class 66
Hoi treingek
Vraag hans eens die kan onderdelen van kato bestellen.
Groetjes marco
Groetjes marco
Groetjes marco
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
Beste E.Treingek
Kun je eens een foto maken van de print? N.a.w. is het ding wel weer te repareren, maar zonder foto wordt het lastig advies geven.
Kun je eens een foto maken van de print? N.a.w. is het ding wel weer te repareren, maar zonder foto wordt het lastig advies geven.
-
marco schreef:Hoi treingek
Groetjes marco
Hoi Marco,
misschien een rare maar waar vind ik de meneer ???? ben eigelijk net begonne met deze site sorry
mvg. Een Treingek
Hoe heet jij dan? Ondertekenen met minimaal een voornaam is wel zo beschaafd vindt ik zelf.
-
Ik heet Gert-Jan als je het mot weten ?????martinb schreef:Hoe heet jij dan? Ondertekenen met minimaal een voornaam is wel zo beschaafd vindt ik zelf.
mvg. Een Treingek
Gert-Jan,
Als eerste natuurlijk welkom op het forum.
Zal eerst even met de deur in huis vallen, het is geen kwestie van Motten weten hoe jouw naam is,
maar hier op het forum hebben wij als gezamelijke gebruikers eigenlijk ons voorgenomen om elkaar gewoon bij de voornaam te noemen.
gewoon omdat dat een heel stuk vriendelijker overkomt en ook nog eens makkelijker is, dan te moeten antwoorden met
hallo treinengek, treinengek 1, treinengek 2 en zo kan ik nog wel rgoed 670 x doorgaan, aangezien wij hier allemaal last hebben van de zelfde gekte.
Voor wat betreft Hans, nou das eigenlijk ook niet zo moeilijk, hij is hier op het forum te vinden onder de naam H@ns,
daarnaast is hij tevens de behererder/moderator van dit forum, sterker nog, hij is de man die dit forum heeft mogelijk gemaakt
omdat hij het ons heeft gegeven.
Een andere mogelijkheid is om contact met hem op te nemen via zijn website Freedbit.nl of vie zijn webshop n-spoorstore.
Hopelijk heb ik je hiermee voldoende info gegeven, maar idd maak even een foto van de loc/print, er bestaat een redelijke kans dat er hier een aantal mensen zijn die jou dan meer info omtrent het probleem kunnen geven en mogelijke oplossingen.
Foto max 800x600 en 128kb
je kunt hem onder het venster waar je de tekst in zet bij voegen.
Mvg
Freddy
Zal eerst even met de deur in huis vallen, het is geen kwestie van Motten weten hoe jouw naam is,
maar hier op het forum hebben wij als gezamelijke gebruikers eigenlijk ons voorgenomen om elkaar gewoon bij de voornaam te noemen.
gewoon omdat dat een heel stuk vriendelijker overkomt en ook nog eens makkelijker is, dan te moeten antwoorden met
hallo treinengek, treinengek 1, treinengek 2 en zo kan ik nog wel rgoed 670 x doorgaan, aangezien wij hier allemaal last hebben van de zelfde gekte.
Voor wat betreft Hans, nou das eigenlijk ook niet zo moeilijk, hij is hier op het forum te vinden onder de naam H@ns,
daarnaast is hij tevens de behererder/moderator van dit forum, sterker nog, hij is de man die dit forum heeft mogelijk gemaakt
Een andere mogelijkheid is om contact met hem op te nemen via zijn website Freedbit.nl of vie zijn webshop n-spoorstore.
Hopelijk heb ik je hiermee voldoende info gegeven, maar idd maak even een foto van de loc/print, er bestaat een redelijke kans dat er hier een aantal mensen zijn die jou dan meer info omtrent het probleem kunnen geven en mogelijke oplossingen.
Mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
-
bedankt voor de uitleg, zal me beter gedragen. Zal proberen een foto te maken ??
mvg Gert-Jan.
mvg Gert-Jan.
spoor65 schreef:Gert-Jan,
Mvg
Freddy
Wanneer ik die foto's inzoom krijg ik de indruk dat er "geprutst" is met de aansluiting van de NEM stekker op het printje.
Dat wordt iemand zoeken die "handig" kan solderen, of een nieuw printje.....
Dat wordt iemand zoeken die "handig" kan solderen, of een nieuw printje.....
Theo vanop de heide.
N+SX+kpl+kplRsd
test met een multimeter iedere pen van de nem aansluiting.
Soldeerwerk lijkt meer op een bakken en braden.
Solderen met een fijne punt en zeer kort aantippen, liefst met een wat lagere temperatuur.
Printje zou je evet met draadjes kunnen herstellen door de punt te solderen en de baan te volgen en er een draadjes precies recht op te solderen.
Soldeerwerk lijkt meer op een bakken en braden.
Solderen met een fijne punt en zeer kort aantippen, liefst met een wat lagere temperatuur.
Printje zou je evet met draadjes kunnen herstellen door de punt te solderen en de baan te volgen en er een draadjes precies recht op te solderen.