Ha Henry,
dat schiet lekker op. Begint er al wat completer uit te zien. Een paar tips en wat commentaar:
-probeer dat bos iets gevarieerder te maken. Je kent mijn devies: less is mroe. Ik zou het wat spannender neerzetten, het is nu zo'n tja....tuincentrum?
-de kleuren van de loofbomen vind ik persoonlijk wat te fel. Heb je net je hotel geweatherd, zijn die bomen weer van die 'blije' kleurtjes. FF met je airbrush ander tintje geven of een spuitbusje (heb het laatst bij mij ook gezien en aangepakt, vandaar)
-pak je rotsen nog wat aan qua kleur, ik vind ze zo te monotoon. Misschien algeheel ietsje lichter maken, en dan met een penseeltje en sterk verdunde zwarte verf in elke spleet en kier even aanstrepen , eventueel hier en daar weghalen met een sponsje. Dat accentueert meer de diepte die je wel degelijk hebt gemaakt. Ook even drybrushen met een heel klein beetje wit over je rotsen heen, dan komen de hoogtepuntjes er (letterlijk) uit! Je zult zien dat dat echt een verschil maakt.
-nog een tip: verf de draden van je bovenleiding donkergroen of zwart. Dan vallen ze minder op en dat ziet er beter uit.
Verder: leuk gedaan, en een gezellig bergstationnetje!
J