Ik ben Patrick geboren 1965 jongste jaren begonnen met H0 vorig jaar alles verkocht.
Nu ben ik weer begonnen met N spoor tijdperk heden Duits met lange treinstellen.
Heb een ruimte van 439 cm bij 250 cm tot mijn beschikking daar is een mooie baan te maken schaduwstations zijn van het merk fleischmann en zichtbare gedeelte zijn van het merk peco code 55.
Alles digitaal IB en koploper .
Patrick
Even voorstellen ik ben Patrick
-
Onderwerp starter - Berichten: 13
-
- Forum-Beheerder
- Contacteer:
Re: Even voorstellen ik ben Patrick
Hoi Patrick,
welkom hier en succes met bouw van je baan. Ik wilde dat ik zo een grote ruimte tot mn beschikking had, man man wat kan je een baan bouwen zeg
We zien graag vorderingen van de baan. Van de houtbouw tot de kleinste details
welkom hier en succes met bouw van je baan. Ik wilde dat ik zo een grote ruimte tot mn beschikking had, man man wat kan je een baan bouwen zeg
We zien graag vorderingen van de baan. Van de houtbouw tot de kleinste details
-
Onderwerp starter - Berichten: 13
Dank je ik hou julie op de hoogte deze week ga ik beginnen aan de onderbouw.
Patrick
Patrick
mijn website http://www.laanp.nl
Welkom op het forum Patrick en zoals al gezegd is, wij zijn benieuwd naar de vorderingen van je baan.
Tot op de trein.
Welkom Patrick,
Dat is een fameuze lap ruimte dat je ter beschikking hebt, en een fameus project dat ik op je website ben tegengekomen. Daar zal je nog een paar jaartjes mee zoet zijn!
Nogmaals van harte welkom bij de N-ers!
Dat is een fameuze lap ruimte dat je ter beschikking hebt, en een fameus project dat ik op je website ben tegengekomen. Daar zal je nog een paar jaartjes mee zoet zijn!
Nogmaals van harte welkom bij de N-ers!
-
welkom, dat je net zoveel mag leren op dit forum dan ik
Dick Bolt
Dick Bolt
Mijn vrouw en ik verzamelen modeltreinen in diverse schalen, en van vele fabrikaten voor mijn treinfoto's zie http://www.flickr.com/photos/35830155@N05