Ook voor de sint is het crisis......of hij heeft een beroerte gehad door mijn verlanglijstje .twain schreef:ik heb zoon idee dat sinterklaas mijn huisje weer voorbij gaat rijden
Gr Bruce
Ook voor de sint is het crisis......of hij heeft een beroerte gehad door mijn verlanglijstje .twain schreef:ik heb zoon idee dat sinterklaas mijn huisje weer voorbij gaat rijden
Oi ja ik hoe het gewoon als 1ste baan kwa techniek zeer simpel en dan snap ik soms nog dingen niet.Michiel schreef:Hoi Wesley,
zo'n kleine baan heeft wel wat. Ideaal om snel met een heleboel technieken geconfronteerd te worden; een hoop ervaring op korte tijd. En, je kan lekker treintjes rondjes laten rijden. Ik zie dat je met goesting bezig bent geweest en ben benieuwd naar het vervolg...
Hoezo uitstel??!?? Dan kun je meteen dat ding eens goed uitproberen!Thalys schreef:Het maken van het filmpje en foto's stel ik even uit Ik heb namelijk net 1 HD camera gekocht.
Hallo WesleyThalys schreef:Het maken van het filmpje en foto's stel ik even uit Ik heb namelijk net 1 HD camera gekocht.
Accutje laden misschienshoven schreef:Hoezo uitstel??!?? Dan kun je meteen dat ding eens goed uitproberen!Thalys schreef:Het maken van het filmpje en foto's stel ik even uit Ik heb namelijk net 1 HD camera gekocht.