Rail 2011
Rail 2011
Gaan er mensen naar Rail 2011 op 11, 12 of 13 maart?
Ik ga denk ik op 12 of 13 maart.
Ik ga denk ik op 12 of 13 maart.
Laatst gewijzigd door shoven op 18 feb 2011 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: Rail 2011
ja, ook 11 maart
groet,
Harco
Mijn baanplan: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =20&t=2570
Mijn baanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2737
Harco
Mijn baanplan: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =20&t=2570
Mijn baanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2737
-
denk ook dat ik de 11e ga. Maar dat weet ik niet zeker.
Mvg vincent
Mvg vincent
vincent
www.elfd.nl
www.elfd.nl
Hij staat in de agenda genoteerd. Waarschijnlijk wordt het de 12e voor mij als ik ga.
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
-
- Forum-Beheerder
- Contacteer:
Weet nog niet of ik ga. Bankrekening heeft het niet naar zn zin en ga al naar Lochem waar ik mn minimale budget uit hoop te kunnen geven
ik weet nog niet of ik ga, maar in iedergeval de zterdag of de zondag als ik zou gaan.
ik hoop aleen niet dat het aleen maar trein banen zijn die al iedere keer zijn geweest en ook hoop ik veel n spoor te zien.
Lees verkoop N spoor heeel veel .
Of kan ik dan beter naar houten gaan? en ik zou ook wel eens willen spreken met mede forum genoten.
ik hoop aleen niet dat het aleen maar trein banen zijn die al iedere keer zijn geweest en ook hoop ik veel n spoor te zien.
Lees verkoop N spoor heeel veel .
Of kan ik dan beter naar houten gaan? en ik zou ook wel eens willen spreken met mede forum genoten.
Groeten Chris
Ik ga als het werk het toelaat op vrijdag. Eens kijken voor wat tunnelportalen.
Mvg,
Martin
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Chris,
Je weet nog niet of je naar Houten gaat want je kan denk je beter naar Houten gaan???
Ik ga denk ik zaterdag 12 maart.
Je weet nog niet of je naar Houten gaat want je kan denk je beter naar Houten gaan???
Ik ga denk ik zaterdag 12 maart.
Hallo,
Voorstel voor Stamtafel, dagelijks 13:00 uur in het restaurant?
Ik zal proberen erbij te zijn.
Wie nog meer?
groet,
Hans
Voorstel voor Stamtafel, dagelijks 13:00 uur in het restaurant?
Ik zal proberen erbij te zijn.
Wie nog meer?
groet,
Hans
https://www.n-spoorstore.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren
https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
ja hehe toen wist ik niet dat rail ook in houten was.BenQ schreef:Chris,
Ik ben van plan om te gaan, heb me kruidvat treinkaarten nu.
Waarschijnlijk zondag.
Groeten Chris
-
- Kleinserie/Commercieel
Hoi,
Ikke ben er vrijdag.
13:00 uur in het restaurant met bordje.
Groetjes,
Rob
Ikke ben er vrijdag.
13:00 uur in het restaurant met bordje.
Groetjes,
Rob
Bouwt modeltreinen van de NS
Zal er zaterdag zijn, ook al om een bestellinkje bij H@ns op te pikken.
Groet,
Marinus
Rijdt: Nederlands, vooral tijdperk IV, V
Baan: Selectrix, zelfbouw SX-centrale, zelfbouw SX-functiedecoders, zelfbouw SX-bezetmelders
Marinus
Rijdt: Nederlands, vooral tijdperk IV, V
Baan: Selectrix, zelfbouw SX-centrale, zelfbouw SX-functiedecoders, zelfbouw SX-bezetmelders
Hallo, ik ben van plan om waarschijnlijk morgen vroeg om half 9 al in de trein naar houten te zitten, maar uhm is het de moeite waard?
Ik hoop een paar banen te zien (leuke fotos maken), en veel 2e hands verkoop. of kan ik dan beter 7 mei ofzoiets naar houten gaan, naar de verkoop beurs?
aangezien ik het laatste half jaar zeer veel pech gehad heb met de trein te reizen, zie ik hier wat tegen op.
Ik hoop een paar banen te zien (leuke fotos maken), en veel 2e hands verkoop. of kan ik dan beter 7 mei ofzoiets naar houten gaan, naar de verkoop beurs?
aangezien ik het laatste half jaar zeer veel pech gehad heb met de trein te reizen, zie ik hier wat tegen op.
Groeten Chris
Bijna alleen maar H0 baantjesChris83 schreef:Hallo, ik ben van plan om waarschijnlijk morgen vroeg om half 9 al in de trein naar houten te zitten, maar uhm is het de moeite waard?
En vrij weinig verkoop in N.
Laatste houten vond ik beter dan Rail
ah dankjewel race duck, ik wacht wel op de normale beurs in houten, heb ik ook wat meer te besteden en spendeer ik mijn geld nu aan een humidor
Groeten Chris
Heb je wel alle banen en hallen gezien RaceDuck? Ik was er vrijdag en vond het N-aanbod aan banen niet verkeerd. Dat er meer h0-banen staan, is logisch omdat er gewoon meer in die schaal gebouwd wordt, maar ik heb niet te klagen. Heb ook veel van de N-banen gefotografeerd. Ik ben wel op beurzen geweest, waar minder N-banen te zien waren. Ook heb ik genoeg stands gezien waar N-spoor verkocht werd en dan doel ik niet alleen op Hans en Henry. Alleen moet je soms even goed zoeken.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Persoonlijk vond ik het ook wat tegenvallen, ik had me er meer van voorgesteld. De laatste verkoopbeurs vond ik ook beter qua aanbod. In de proto87 hal wel wat mooie dingetjes gezien.
Groeten,
Maarten
Maarten
-
- Elektronica/Commercieel
Ik vond zelf de kwaliteit van de banen wat tegenvallen. Heb maar een paar mooi gedetailleerde scenery gezien. Aanbod in was best goed vond ik.
-
- Forum-Beheerder
- Contacteer:
Ben niet geweest, sinds dinsdag door een flinke keelontsteking geveild...
Komen nog genoeg andere beurzen
Komen nog genoeg andere beurzen