Lang geleden was er een................
Nou laten we het daar maar niet over hebben.
Maar goed de bomen manie is ff rustig, zal wel aan het weer liggen
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Maar toch bezig om allerlei zaken rond en om de baan te doen. Een van die zaken is om de verbetering van de rij eigenschappen van vele locs te verbeteren. Bijvoorbeeld de Hobbytrain 189 serie waar ik er 2 van heb. Deze locs hebben de verschrikkelijke eigenschap als ze 5000-6000 km gereden hebben de stroomafname verminderd doordat de astappen afslijten op het koper voor de stroomafname. Ja en dan is het gebeurd met de koopman sorry de trein.
Had dit al eerder gehad waarbij H@ns toen nieuwe draaistellen verzorgd heeft maar kortelings was het weer Bingo. Ik had geen zin meer om dezelfde weg te bewandelen en ben dus bezig geweest om het op de Fantasia manier te doen
Het heeft wel wat tijd gekost met allerlei probeersels maar nu is het toch gelukt. Tevens heb ik er twee andere SMD Led met warm wit ingezet ipv de originele welke toch wel erg blauw zijn. Eveneens 4 nw Panto's erop daar die van HT gewoon prut zijn
Afijn hier de foto's
Niet en wel gepimpt, helaas is de eerste niet helemaal helder...
De verlichting wil ik nog wat verbeteren zodat de binnenste lampen niet meer branden
Deze foto's zijn gemaakt terwijl ik een filmpie aan het maken was en ze bij toeval erg dicht bij elkaar waren.
Hier het filmpie