Fijn om te zien dat zo’n klein testje (
niet helemaal zorgvuldig afgedekt in de Markenburg winkel ) al zo tot de verbeelding spreekt.
Even wat antwoorden/reacties op de reeds gestelde vragen.
@ Sander,
Een kapje met kraan en de daarbij behorende onderdelen is mijn inziens wel te maken.
Ik denk dan aan een variant op het bestaande kapje (zie bovenstaande link) i.p.v. losse onderdelen, zodat de details een beetje body hebben en daardoor meer kans hebben om niet opgesnoven te worden door een hard werkende Shapeways medewerker.
Dus die kraan komt wel goed, zodra ik een Sikje zelfstandig kan laten rijden.
@ Jos
(Je vraag staat in het draadje “even (re)introduceren, maar omdat het over de Sik gaat beantwoord ik het even hier.)
Ik heb geen donoronderstel in gedachten. Het zou dingen makkelijk kunnen maken, dus daar doen we niet aan.
Nee even zonder gekheid. Een onderstel brengt een aantal feiten met zich mee, zoals een breedte, lengte, radstand en de garantie dat de machinist met een motor op schoot door het leven moet. En dat komt helaas niet overeen met een sik die exact 1:160 getekend is.
Kortom: terug naar de tekentafel voor mij, om een eigen onderstel te ontwerpen.
Dat brengt een aantal echte uitdagingen met zich mee, maar daarover hoop ik in de komende tijd nog wel wat dingentjes aan jullie te mogen vragen.
m.v.g.
Mark