Ervaringen met minitrix TEE RAM gezocht
Ervaringen met minitrix TEE RAM gezocht
Wie heeft er ervaring met de digitale minitrix TEE RAM? (incl. decoder en sound)
Re: Ervaringen met minitrix TEE RAM gezocht
Geen idee of er wat mis is (hopelijk niets ), ding gaat wellicht op de "verlanglijst". Lees over de oude versie snelheidsproblemen, maar dat zegt n.a.w. weer niets over de nieuwe sound versie. Vandaar de vraag naar ervaringen, kom online nog niet zo gek veel tegen, en voordat ik hem wellicht aanschaf zijn de ervaringen welkom.
De oudere uitvoering heeft artikelnummer 12224 en is de uitvoering voor de SBB. Het nieuwere type 12440 is de Nederlandse uitvoering (DE 1003). Het zijn minimale verschillen, maar ze zijn er wel.
Gerwin
Spoort NS tijdperk III
Spoort NS tijdperk III
Hoi,
De bak is nog net zo slecht als het eerste model: enorme rechthoekige uitsparingen bij de draaistellen. Voor mij was dit een reden om het model van mijn verlanglijst te verwijderen. Eventueel staat de Lemaco-uitvoering er nog wel op, maar is onbetaalbaar en onverkrijgbaar
Rudolf
De bak is nog net zo slecht als het eerste model: enorme rechthoekige uitsparingen bij de draaistellen. Voor mij was dit een reden om het model van mijn verlanglijst te verwijderen. Eventueel staat de Lemaco-uitvoering er nog wel op, maar is onbetaalbaar en onverkrijgbaar
Rudolf
Iemand ervaringen met de tandwielen? zelfde problemen als de ICE/6400 van minitrix (scheuren) of is dat met dit model geen probleem?