Er kan nog een trein komen. Afbeelding gezocht
Er kan nog een trein komen. Afbeelding gezocht
Beste allemaal,
Voor een project voor mijn dochter zoek ik een afbeelding van het bord "er kan nog een trein aankomen". Een foto werkt helaas niet want als ze die kleiner maakt zie je niets meer van de lettertjes. (Bord moet 1,6 cm klein worden en dan nog printbaar zijn).
Wie oh wie heeft een getekend bord (dus geen foto) wat ze zou mogen gebruiken? Bijgevoegd een foto van het bord wat ze zoekt.
Voor een project voor mijn dochter zoek ik een afbeelding van het bord "er kan nog een trein aankomen". Een foto werkt helaas niet want als ze die kleiner maakt zie je niets meer van de lettertjes. (Bord moet 1,6 cm klein worden en dan nog printbaar zijn).
Wie oh wie heeft een getekend bord (dus geen foto) wat ze zou mogen gebruiken? Bijgevoegd een foto van het bord wat ze zoekt.
- Bijlagen
-
- foto2.jpg (80.31 KiB) 2999 keer bekeken
Re: Er kan nog een trein komen. Afbeelding gezocht
Tekenen op 1,6 cm gaat hem denk ik niet worden (te klein)martinb schreef:Beste allemaal,
en als je via een foto doet dan wordt het wel klein maar inderdaad niet leesbaar.
ik even met de foto lopen vechten XD maar wil je nog een beetje zien dat het dat bord is
dan zit je op 5cm breed en 0,8 cm hoog
groetjes Lennart
Of het nu een foto is of getekend, die kleine lettertjes ga je sowieso niet kunnen lezen.
Heb je zelf al geprobeerd te photosjoppen? Gimp is een gratis photoshop-achtig programma.
Vindt ze deze niet leuker?
Heb je zelf al geprobeerd te photosjoppen? Gimp is een gratis photoshop-achtig programma.
Vindt ze deze niet leuker?
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Even wat gefotoshopt in de hoop het contrast wat te verhogen. Niet geprint dus geen garanties!
Ik verwacht dat de onderste zich het meest duidelijk laat verkleinen.
Ik verwacht dat de onderste zich het meest duidelijk laat verkleinen.
- Bijlagen
-
- Spoorwegovergang bord 2.png (32.39 KiB) 2894 keer bekeken
-
- Spoorwegovergang bord 1.png (8.82 KiB) 2894 keer bekeken
bij deze want die had ik al
als je de pdf wilt hebben moet je me maar mailen.
mvg,
Kees-Jan
als je de pdf wilt hebben moet je me maar mailen.
mvg,
Kees-Jan
- Bijlagen
-
- overweg.PNG (26.1 KiB) 2763 keer bekeken
Bedankt allemaal voor de spoorwegovergangbordjes, het is gelukt!
Lisa (14)
Lisa (14)