Ha,
ik heb een vraag over mijn stationsblok. De lengte van het blok is 780mm.
In hoeveel secties zouden jullie dit blok verdelen.
Ik wil graag meerdere secties om zo treinen van verschillende lengtes op een door mij gewenste plaats te laten stoppen.
Groeten,
Hoeveel secties stationsspoor?
-
Onderwerp starter - Kleinserie/Commercieel
-
Re: Hoeveel secties stationsspoor?
Daniël,
Dat is natuurlijk moeilijk te zeggen als je niet weet wat de afmetingen van de rijtuigen zijn. Maar met maximaal 5 secties moet je een eind komen. De middelste sectie dus nr 3 hoeft niet gedetecteerd te zijn dient alleen om op de 4de of 5 melder te stoppen.
Met Koploper kan je eventueel nog enkele cm doorrijden als dat gewenst zou zijn.
Dat is natuurlijk moeilijk te zeggen als je niet weet wat de afmetingen van de rijtuigen zijn. Maar met maximaal 5 secties moet je een eind komen. De middelste sectie dus nr 3 hoeft niet gedetecteerd te zijn dient alleen om op de 4de of 5 melder te stoppen.
Met Koploper kan je eventueel nog enkele cm doorrijden als dat gewenst zou zijn.
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Wil je de perronsporen in 1 of 2 richtingen gebruiken?
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
-
Onderwerp starter - Kleinserie/Commercieel
Maakt niet uit of het in 1 of in 2 richtingen is, je geeft je alternatieve stopplaatsen per richting op.
Mvg
Wim.
Mvg
Wim.