Ik heb een aparte trafo (digitaal fleischmann) aangeschaft en heb daarnaast nog een oude trafo waar ik de overige verlichting op wil laten branden. Kan ik nu ongestraft de massa van beide trafo's met elkaar verbinden of is het toch veiliger dat twee volledig gescheiden circuits te laten zijn?
Adri
Massa
-
Re: Massa
Adri,
Gescheiden houden!!
De ged8e is waarschijnlijk om een draadje te besparen, niet doen.
Gescheiden houden!!
De ged8e is waarschijnlijk om een draadje te besparen, niet doen.
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Re: Massa
Ha Rob,
Dank voor je reactie. Nu gaat het me niet zozeer om die paar metertjes draad maar wel om het feit dat er dus een extra ring moet worden gelegd. Het wordt er al met al niet overzichtelijker op. Nu is dat met kleurtjes wel weer op te lossen, maar toch. Je antwoord is in elk geval helder. Thanks!
Adri
Dank voor je reactie. Nu gaat het me niet zozeer om die paar metertjes draad maar wel om het feit dat er dus een extra ring moet worden gelegd. Het wordt er al met al niet overzichtelijker op. Nu is dat met kleurtjes wel weer op te lossen, maar toch. Je antwoord is in elk geval helder. Thanks!
Adri