Wadloper DH2 in N
Re: Wadloper DH2 in N
De volgende foto wilde ik jullie niet onthouden. Een macrofoto van een deurknopje, waar bij de andere prints dit gewoon een bobbeltje is is dit, nou zie zelf maar:
Doordat deze foto is genomen met een macrolens zie je de structuur van de verf heel duidelijk. Is normaal niet met het blote oog te zien.
Leuk om ook even te weten is dat de buitenring van de deurknop een diameter heeft van 1 mm en het drukknopje zelf heeft een diameter van 0,4 mm.
mvg Bouwe
Doordat deze foto is genomen met een macrolens zie je de structuur van de verf heel duidelijk. Is normaal niet met het blote oog te zien.
Leuk om ook even te weten is dat de buitenring van de deurknop een diameter heeft van 1 mm en het drukknopje zelf heeft een diameter van 0,4 mm.
mvg Bouwe
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
Oh-my-god! Wow, dat zijn nog eens details!!! Daar moeten heeele mooie dingen mee te maken zijn. Door een budgetair probleem ben ik niet naar Houten geweest (zelfbescherming ), dat vind ik nu extra jammer. Ik had het wel eens in real-life willen zien. Hopelijk krijg ik die kans een volgende keer in Houten.
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Heb je toevallig ook nog een foto van voor het spuiten (ter vergelijking?)
Maar dat laat een "Whooow" niet minder zijn!
Maar dat laat een "Whooow" niet minder zijn!
Paul Bender
Scheppen kan iedereen, stoken is een vak
Scheppen kan iedereen, stoken is een vak
@ Frits, kan jij voldoen aan het verzoek van P. Bender? Ik ben zoals gebruikelijk weer veel te snel geweest met de airbrush!
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
Hallo Allemaal,
Okay Bouwe, hier komt die.
Iets anders genomen om weerkaatsing van het licht tegen te gaan.
Ik zie ook verschillen die ik in de orginele bestanden nog even moet nakijken. Groeten Frits
Okay Bouwe, hier komt die.
Iets anders genomen om weerkaatsing van het licht tegen te gaan.
Ik zie ook verschillen die ik in de orginele bestanden nog even moet nakijken. Groeten Frits
Heren,
Netjes hoor!
Zijn jullie toevallig ook in Rijswijk komend weekend?
m.v.g.
Mark
Netjes hoor!
Zijn jullie toevallig ook in Rijswijk komend weekend?
m.v.g.
Mark
Love to build realistic... ...let's be kind.
Hallo Allemaal,
Even wat foto's van de wadlopers in verschillende uitvoeringen
Groeten Frits
Even wat foto's van de wadlopers in verschillende uitvoeringen
Groeten Frits
He wat leuk dat je de Poolse variant hebt gedaan
Groetjes Ron
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
Weer even een topic uit de stofnesten weghalen.
Sinds begin deze maand rijdt er in Polen nog een andere maatschappij (Koleje Śląskie) met de wadlopers. In november al gespoten, nu pas een fotootje Op deze foto was hij nog niet helemaal af, maar dit is de enige foto die ik gemaakt heb. Model is inmiddels al in Polen.
mvg Bouwe
Sinds begin deze maand rijdt er in Polen nog een andere maatschappij (Koleje Śląskie) met de wadlopers. In november al gespoten, nu pas een fotootje Op deze foto was hij nog niet helemaal af, maar dit is de enige foto die ik gemaakt heb. Model is inmiddels al in Polen.
mvg Bouwe
Het is 9 jaar later, maar ik kan hem op shapeways niet meer vinden
Hisko de Vries
Beginnend N spoorder
Centrale : dr 5000
Wpl: Utrecht
Beginnend N spoorder
Centrale : dr 5000
Wpl: Utrecht