Bedankt!
Het is hoog tijd voor weer eens een update, want ik ben al weer wat verder met de bouw van het dorpje.
Overzichtsfoto:
De parkeerplaats is nog in aanleg. De boom komt nog in een stukje groen te staan.
De parkeerplaats vanaf de straat gezien:
Het raadhuis. Dit staat precies op de scheiding tussen twee delen van de baan. Het rechterdeel van de foto is de plaat waar het station op zit en die is uitneembaar.
Bij het raadhuis is een pleintje. Misschien maak ik daar nog een markt op.
Dit hoekje vanuit de andere kant gezien. Ik ben nog een beetje aan het experimenteren met hoe ik de huizen neer wil zetten. Zoals ik eerder al postte loopt de weg naar rechtsachter (op de foto) op, vandaar dat ik de huizen daar ook al op wat blokjes gezet heb, om een beetje een beeld te geven hoe dat er uit kan gaan zien. Mijn idee is dat de doorgaande weg voorbij het pleintje rechtsaf buigt (dus voor de Biergarten langs). Deze loopt nog vlak. Naar achteren toe gaat dan een wat smallere weg die dan omhoog loopt (en uiteindelijk bij het kasteel uitkomt):
Zicht vanaf de kruising bij de parkeerplaats:
De straat in de lengte gezien (vanaf het station):
Diezelfde straat vanaf de kruising bij het bankgebouw gezien. De bomen aan de linkerkant staan nog los. Ik heb ze op eurospoor gekocht (12 stuks voor €5, uit een 'grabbelbak' met bomen). Omdat ze er nog wel erg kunstmatig uitzagen heb ik ze met wat fijn turf van Woodland bestrooid:
Het bankgebouw bij het station:
Groeten,
Wim