KATO rails

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
elvis
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 aug 2010 16:59
Locatie: woerden

KATO rails

Bericht door elvis »

Heeft iemand van jullie ervaring met rails van het merk kato.
Zijn deze rails van dezelfde kwaliteit als bijv fleischmann profi rails deze heb ik namelijk nu.
Als ik het goed gezien heb zijn ze met een soort klik verbinding aan elkaar te bevestigen is deze verbinding nogal stevig ?
Voor bijv kinderen die vaak een ander los baantje willen maken,is dit dan aan te raden?

groetjes Tony :?: :?: :?: :?:


Gebruikersavatar

Overlord
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 jul 2010 19:23

Re: KATO rails

Bericht door Overlord »

Vaak opbouwen door kinderen en N schaal gaan vaak niet goed samen, het is maar even een waarschuwing. het is fijn materiaal en kan snel kapot gaan!

Maar voor je vraag over Kato rails lees even het artikel op nproject.org



one1
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 mar 2011 15:17

Re: KATO rails

Bericht door one1 »

Ja, ik heb Kato. Het is hoogwaardige rails en naar mijn inziens ook het meest geschikt voor kinderen. Een aanrader.


http://www.bronx-terminal.com (voor wie zelf de rails en wissels wil maken, zowel in N als in HO)

iwp
Berichten: 27
Lid geworden op: 22 dec 2010 16:51
Locatie: Tiel

Re: KATO rails

Bericht door iwp »

Hallo,

Wij, zoon van 9 jaar en vader van 48 jaar, zijn zeer tevreden met de Kato rails. Onze zoon gaat goed om met het opbouwen en weer afbreken van een baan (na een goede instructie van vaderskant). De verbindigen zijn zeer stevig, evenals de rails in zijn totaliteit. Dit leidt tot MINDER onzekerheid bij onze zoon om iets kapot te maken, en dus MEER speelplezier :!:

Voor ons als gezin interessant (met klein budget): de Kato rails is, omgerekend naar een prijs per centimeter, bijna de helft goedkoper dan de Fleischmann rails.

Groet,
Sebastiaan (zoon) en Ivo (vader) ;)


Plaats reactie