Zoals de titel al zegt:
In opdracht ben ik een Sprinter aan het pimpen.
Die zijwanden zijn van printplaten gemaakt
Kees-Jan
Pimp my Trawos
Re: Pimp my Trawos
ooh die is mooi :0 fleischmann onderstel zie ik? klopt dat?
En dat van die dakroosters is ook een handige oplossing, bij mijn sprinter is dat gedeelte niet helemaal mee gegoten.
Leuke reclame trouwens.
En dat van die dakroosters is ook een handige oplossing, bij mijn sprinter is dat gedeelte niet helemaal mee gegoten.
Leuke reclame trouwens.
Groeten Chris
Dat klopt, het onderstel is van Fleischmann.
De trawos is niet door mij gebouwd maar heb deze ontvangen om te veranderen in de AD sprinter.
Om er echt iets moois van te maken ben je uren bezig om het geheel strak te krijgen (heb dit niet gedaan omdat het niet in de opdracht zat).
Kees-Jan
De trawos is niet door mij gebouwd maar heb deze ontvangen om te veranderen in de AD sprinter.
Om er echt iets moois van te maken ben je uren bezig om het geheel strak te krijgen (heb dit niet gedaan omdat het niet in de opdracht zat).
Kees-Jan
-
In alle eerlijkheid vind ik het er niet uitzien. Jammer van het werk maar ja het is aan een ieder om zijn mening te verkondigen. Ennn dat is puur op het model niet op de pimping van Kees Jan.
Geef mij maar het Taurussie van MRCE
Grtz Rob
Geef mij maar het Taurussie van MRCE
Grtz Rob
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Ik doe daar geen uitspraak over Rob Laat alleen maar wat zien over wat me gevraagd is te maken.
Kees-Jan
Kees-Jan
-
Kees Jan
Verwacht ik ook niet van je. Het is mijn mening en iemand is er happy mee en daar gaat het tenslotte om. Zo hebben we allemaal ons ding.
Grtz Rob
Verwacht ik ook niet van je. Het is mijn mening en iemand is er happy mee en daar gaat het tenslotte om. Zo hebben we allemaal ons ding.
Grtz Rob
Grtzz Rob
Kijk zo'n Taurus vind ik persoonlijk leuker (dan een zwarte) :
Dit was een Piko met de deur in de midden..............(nu eigendom van een Poolse Huisarts)
Kees-Jan
Dit was een Piko met de deur in de midden..............(nu eigendom van een Poolse Huisarts)
Kees-Jan